Collectie van Bieck (1:18 24/7)
- 1:18 24/7
- Schaal: 1:18
**UPDATE**
Deze twee modelletjes zijn een week geleden gekomen, maar ik ben er nu pas toe gekomen om er wat foto's van te maken. Wederom, let niet op de kwaliteit van de foto's, ik gebruik een antieke digicam!
De Gallardo is van AutoArt, de Murcielago van Hotwheels (dit ter compensatie van de dure AA)
[/img]
Hopelijk komt er binnen twee weken een hele speciale aan, maar dat blijft nog ff een verrassing.
En dan gaat daarna de hand even op de knip tot na de vakantie...
....Yeah Right!
.... Nee echt hoor!
Deze twee modelletjes zijn een week geleden gekomen, maar ik ben er nu pas toe gekomen om er wat foto's van te maken. Wederom, let niet op de kwaliteit van de foto's, ik gebruik een antieke digicam!

De Gallardo is van AutoArt, de Murcielago van Hotwheels (dit ter compensatie van de dure AA)
Hopelijk komt er binnen twee weken een hele speciale aan, maar dat blijft nog ff een verrassing.

En dan gaat daarna de hand even op de knip tot na de vakantie...
....Yeah Right!

.... Nee echt hoor!

Zow dat ziet er goed uit Dieck!!
Kwaliteit valt enorm mee moet ik zeggen, de settings zien er ook wel goed uit eigenlijk, tropisch bijna, past wel bij t kleurenschema van de twee he
De Murcielago heb k zelf in t zwart van AA, maar precies die special edition Gallardo staat al n tijdje op mn verlanglijstje, mooi om te zien (de versie met de doorzichtige engine cover nog wel hey)
Kwaliteit valt enorm mee moet ik zeggen, de settings zien er ook wel goed uit eigenlijk, tropisch bijna, past wel bij t kleurenschema van de twee he

De Murcielago heb k zelf in t zwart van AA, maar precies die special edition Gallardo staat al n tijdje op mn verlanglijstje, mooi om te zien (de versie met de doorzichtige engine cover nog wel hey)

- Jolly Club
Ik weet niet of het aan de Duitse invloeden ligt, maar deze twee Lambo's zien er stukken beter uit dan de laatste Ferrari's (Enzo en 612)
En geloof me, dat doet me zeer om te zeggen....
Ik heb de Murcielago laatst in metallic-oranje in de showroom van Century (VW & Audi dealer in Groningen
) zien staan, en ik was sprakeloos.
Echt een brute bak, en dan te bedenken dat de Gallardo nog mooier is
En geloof me, dat doet me zeer om te zeggen....

Ik heb de Murcielago laatst in metallic-oranje in de showroom van Century (VW & Audi dealer in Groningen

Echt een brute bak, en dan te bedenken dat de Gallardo nog mooier is

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Dank allen voor de leuke reacties!
Die Gallardo is zeker een geweldig model, de mooiste tot nu toe in mijn collectie. Ik heb slechts 2 modellen van AutoArt, namelijk de Esprit Turbo en de Gallardo, maar ik moet zeggen dat de Gallardo nog net even een nivo hoger zit. Er is werkelijk geen slordigheidje te bekennen. Vooral de wielen zijn echt supermooi, met glimmende, geperforeerde remschijven, remklauwen met lamborghini erop en vooral de velgen vind ik super mooi.
De Murcie (van HW) is ook wel redelijk, maar hij zal in de toekomst toch concurentie gaan krijgen van een zwarte AA. Dat vind ik namelijk zo'n super kleur voor dat ding, dan ziet 'ie er uit als een Steath fighter of een vleermuis.

Die Gallardo is zeker een geweldig model, de mooiste tot nu toe in mijn collectie. Ik heb slechts 2 modellen van AutoArt, namelijk de Esprit Turbo en de Gallardo, maar ik moet zeggen dat de Gallardo nog net even een nivo hoger zit. Er is werkelijk geen slordigheidje te bekennen. Vooral de wielen zijn echt supermooi, met glimmende, geperforeerde remschijven, remklauwen met lamborghini erop en vooral de velgen vind ik super mooi.
De Murcie (van HW) is ook wel redelijk, maar hij zal in de toekomst toch concurentie gaan krijgen van een zwarte AA. Dat vind ik namelijk zo'n super kleur voor dat ding, dan ziet 'ie er uit als een Steath fighter of een vleermuis.
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
1:18 24/7 schreef:Dank allen voor de leuke reacties!
Kijk, wij kunnen praten

Bracer schreef:Kijk, wij kunnen pratenHij is inderdaad zeer hoog gedetailleerd, alleen bij mijn zwarte vallen de contouren een beetje weg, maar kan ook zijn omdat de vitrine zwart is, die van HW heb ik nog nooit van dichtbij gezien om eerlijk te zijn.
Die van Hotwheels wil je ook niet van dichtbij zien, ik vind het alleen een aardig modelletje omdat de kleur gifgroen hem ook erg goed staat en omdat hij maar 18 euri was. Van een afstandje op de plank ziet hij er leuk uit, maar als je er echt met je neus op gaat staan dan ga je je toch wel ergeren. Zo zijn er namelijk nogal wat deukjes en krassen te zien in de lak

Ook erg Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! is dat de aerodynamische flaps aan de achterkant wel open kunnen maar slechts 1 tegelijk

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!