Nieuwe leden
Is het niet mogelijk in per kwartaal een info brief te laten passeren met wat nieuwigheden er in en dan ook wat informatie over bijvoorbeeld wie er achter droomautoos zit en hoe dat ze begonnen zijn en dergelijke, zodat de leden die niet veel posten toch weer een beetje geprikkeld worden om een kijkje te komen nemen.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
kwiebje schreef:Is het niet mogelijk in per kwartaal een info brief te laten passeren met wat nieuwigheden er in en dan ook wat informatie over bijvoorbeeld wie er achter droomautoos zit en hoe dat ze begonnen zijn en dergelijke, zodat de leden die niet veel posten toch weer een beetje geprikkeld worden om een kijkje te komen nemen.
Zou kunnen, maar dan moet je ze gaan vragen of ze zo'n mail willen ontvangen, want anders is het toch een vorm van spam, en aangezien ze hier toch niet posten zal het weinig resultaat opbrengen.
Markopolo schreef:kwiebje schreef:Is het niet mogelijk in per kwartaal een info brief te laten passeren met wat nieuwigheden er in en dan ook wat informatie over bijvoorbeeld wie er achter droomautoos zit en hoe dat ze begonnen zijn en dergelijke, zodat de leden die niet veel posten toch weer een beetje geprikkeld worden om een kijkje te komen nemen.
Zou kunnen, maar dan moet je ze gaan vragen of ze zo'n mail willen ontvangen, want anders is het toch een vorm van spam, en aangezien ze hier toch niet posten zal het weinig resultaat opbrengen.
Laat ik voorop stellen dat we niet meer praten over "spam". Wordt een beetje te gek op dit moment. Maar als iemand zich inschrijft voor een forum of nieuwsbrief is dit echt geen spam. Zij hebben immers zelf voor het lidmaatschap gekozen.
Dat voorstel van Rob zie ik wel zitten. 6 weken is een mooie periode om te reageren/nadenken.
kwiebje schreef:Ik ben wel geabonneerd op een nieuwsbrief maar kan me niet indenken dat ik die ooit een paar heb gehad (kan ook aan mij liggen) maargoed ik heb mijn zegje weer gedaan, dus het is aan muiter en de mods om het verder te bekokstoven
Ben ik het mee eens. Ik stel voor dat we gewoon op een reactie wachten van de heren
Bart schreef: Maar als iemand zich inschrijft voor een forum of nieuwsbrief is dit echt geen spam. Zij hebben immers zelf voor het lidmaatschap gekozen.
Veel van die gasten hebben zich daar juist niet voor ingeschreven en volgens mij bedoelde Kwieb die ook een brief te laten sturen.
Maar wat voor een last hebben we er eigenlijk van dat er mensen met 1 of 0 posts staan ingeschreven? Dat zie je toch alleen als je in de ledenlijst komt? Daar is verder weinig te vinden.

Over dat afsluiten van bepaalde delen ben ik wel voor. Dat je bv pas iets in de beurs kunt plaatsen op het moment dat je over de 25 posts zit ofzo. Alhoewel er de laatste tijd eigenlijk niet echt meer mensen binnen komen die alleen 1 model voor een verjaardag zoeken of toevallig een keer een model willen slijten.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Bart schreef:Markopolo schreef:kwiebje schreef:Is het niet mogelijk in per kwartaal een info brief te laten passeren met wat nieuwigheden er in en dan ook wat informatie over bijvoorbeeld wie er achter droomautoos zit en hoe dat ze begonnen zijn en dergelijke, zodat de leden die niet veel posten toch weer een beetje geprikkeld worden om een kijkje te komen nemen.
Laat ik voorop stellen dat we niet meer praten over "spam". Wordt een beetje te gek op dit moment. Maar als iemand zich inschrijft voor een forum of nieuwsbrief is dit echt geen spam.
Klopt, maar als jij ongevraagd nieuwsbrieven binnenkrijgt, hoe wil jij dit dan gaan noemen? Als jij lid van een forum wordt is het niet dat je dan maar automatisch dingen moet accepteren, of ze moeten in de algemene voorwaarde staan.
St. Paul schreef:Bart schreef: Maar als iemand zich inschrijft voor een forum of nieuwsbrief is dit echt geen spam. Zij hebben immers zelf voor het lidmaatschap gekozen.
Veel van die gasten hebben zich daar juist niet voor ingeschreven en volgens mij bedoelde Kwieb die ook een brief te laten sturen.
Zo kun je het ook bekijken inderdaad. Het is ook niet zo dat ik er last van heb, maar ook om een database schoon te houden lijkt mij dit wel werken.
- Schumi28
- Forumbestuur
- Contacteer:
Nou
leden ga je niet deleten als je niks post
Mensen schrijven zich niet alleen in om te posten, maar ook om te lezen.
Als je ingelogd staat lees je elke keer de nieuwe berichten en hoef je niet steeds alles door te bladeren
daarom worden nieuwe berichten oranje
Op elk forum heb je genoeg mensen die niks posten, maar lezen, waar een forum toch ook voor is

Als je ingelogd staat lees je elke keer de nieuwe berichten en hoef je niet steeds alles door te bladeren

Op elk forum heb je genoeg mensen die niks posten, maar lezen, waar een forum toch ook voor is

Laatst gewijzigd door Schumi28 op ma 11 apr 2005 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- Markopolo
- Forumbestuur
- Contacteer:
Schumi28 schreef:Nouleden ga je niet deleten als je niks post
Als je ingelogd staat lees je elke keer de nieuwe berichten en hoef je niet steeds alles door te bladeren;) daarom worden nieuwe berichten oranje![]()
Helemaal niet aan gedacht en zeker zo waar

Schumi28 schreef:Nouleden ga je niet deleten als je niks post
Als je ingelogd staat lees je elke keer de nieuwe berichten en hoef je niet steeds alles door te bladerendaarom worden nieuwe berichten oranje
![]()
Dit is iemand met verstand. Helemaal niet aan gedacht, sorry voor het "aanwakkeren" van deze discussie