Nieuwe leden

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

ben ik het mee eens.

wellicht is het ook een idee om mensen tot bepaalde gedeelten van het forum pas toegang te geven na 5 posts ofzo, er zijn een hoop "leden" die in hun eerste post willen weten wat hun auto waard is en daarna nooit meer terug komen.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Is het niet mogelijk in per kwartaal een info brief te laten passeren met wat nieuwigheden er in en dan ook wat informatie over bijvoorbeeld wie er achter droomautoos zit en hoe dat ze begonnen zijn en dergelijke, zodat de leden die niet veel posten toch weer een beetje geprikkeld worden om een kijkje te komen nemen.
Afbeelding
Jos

Bericht door Jos »

ik weet niet of het wel wenselijk is om mensen die niet posten te prikkelen, ze hebben blijkbaar nix te melden of zijn niet van die die-hards als de vaste kern hier..Voor mijn part sturen we ze een mail dat hun account binnen 6 weken verwijderd wordt indien ze niet meer posten...
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

kwiebje schreef:Is het niet mogelijk in per kwartaal een info brief te laten passeren met wat nieuwigheden er in en dan ook wat informatie over bijvoorbeeld wie er achter droomautoos zit en hoe dat ze begonnen zijn en dergelijke, zodat de leden die niet veel posten toch weer een beetje geprikkeld worden om een kijkje te komen nemen.

Zou kunnen, maar dan moet je ze gaan vragen of ze zo'n mail willen ontvangen, want anders is het toch een vorm van spam, en aangezien ze hier toch niet posten zal het weinig resultaat opbrengen.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Dit forum is niet bedoeld als 'One-night Stand' :mrgreen:
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Markopolo schreef:
kwiebje schreef:Is het niet mogelijk in per kwartaal een info brief te laten passeren met wat nieuwigheden er in en dan ook wat informatie over bijvoorbeeld wie er achter droomautoos zit en hoe dat ze begonnen zijn en dergelijke, zodat de leden die niet veel posten toch weer een beetje geprikkeld worden om een kijkje te komen nemen.

Zou kunnen, maar dan moet je ze gaan vragen of ze zo'n mail willen ontvangen, want anders is het toch een vorm van spam, en aangezien ze hier toch niet posten zal het weinig resultaat opbrengen.

Laat ik voorop stellen dat we niet meer praten over "spam". Wordt een beetje te gek op dit moment. Maar als iemand zich inschrijft voor een forum of nieuwsbrief is dit echt geen spam. Zij hebben immers zelf voor het lidmaatschap gekozen.

Dat voorstel van Rob zie ik wel zitten. 6 weken is een mooie periode om te reageren/nadenken.
kwiebje
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik ben wel geabonneerd op een nieuwsbrief maar kan me niet indenken dat ik die ooit een paar heb gehad (kan ook aan mij liggen) maargoed ik heb mijn zegje weer gedaan, dus het is aan muiter en de mods om het verder te bekokstoven :mrgreen:
Afbeelding
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

kwiebje schreef:Ik ben wel geabonneerd op een nieuwsbrief maar kan me niet indenken dat ik die ooit een paar heb gehad (kan ook aan mij liggen) maargoed ik heb mijn zegje weer gedaan, dus het is aan muiter en de mods om het verder te bekokstoven :mrgreen:

Ben ik het mee eens. Ik stel voor dat we gewoon op een reactie wachten van de heren
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Bart schreef: Maar als iemand zich inschrijft voor een forum of nieuwsbrief is dit echt geen spam. Zij hebben immers zelf voor het lidmaatschap gekozen.

Veel van die gasten hebben zich daar juist niet voor ingeschreven en volgens mij bedoelde Kwieb die ook een brief te laten sturen.

Maar wat voor een last hebben we er eigenlijk van dat er mensen met 1 of 0 posts staan ingeschreven? Dat zie je toch alleen als je in de ledenlijst komt? Daar is verder weinig te vinden. :? Ik kijk er af en toe maar eigenlijk alleen als ik verder alles al gezien heb op het forum.

Over dat afsluiten van bepaalde delen ben ik wel voor. Dat je bv pas iets in de beurs kunt plaatsen op het moment dat je over de 25 posts zit ofzo. Alhoewel er de laatste tijd eigenlijk niet echt meer mensen binnen komen die alleen 1 model voor een verjaardag zoeken of toevallig een keer een model willen slijten.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Bart schreef:
Markopolo schreef:

Laat ik voorop stellen dat we niet meer praten over "spam". Wordt een beetje te gek op dit moment. Maar als iemand zich inschrijft voor een forum of nieuwsbrief is dit echt geen spam.

Klopt, maar als jij ongevraagd nieuwsbrieven binnenkrijgt, hoe wil jij dit dan gaan noemen? Als jij lid van een forum wordt is het niet dat je dan maar automatisch dingen moet accepteren, of ze moeten in de algemene voorwaarde staan.
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

St. Paul schreef:
Bart schreef: Maar als iemand zich inschrijft voor een forum of nieuwsbrief is dit echt geen spam. Zij hebben immers zelf voor het lidmaatschap gekozen.

Veel van die gasten hebben zich daar juist niet voor ingeschreven en volgens mij bedoelde Kwieb die ook een brief te laten sturen.

Zo kun je het ook bekijken inderdaad. Het is ook niet zo dat ik er last van heb, maar ook om een database schoon te houden lijkt mij dit wel werken.
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Nou :? leden ga je niet deleten als je niks post :?

Mensen schrijven zich niet alleen in om te posten, maar ook om te lezen.
Als je ingelogd staat lees je elke keer de nieuwe berichten en hoef je niet steeds alles door te bladeren ;) daarom worden nieuwe berichten oranje 8)

Op elk forum heb je genoeg mensen die niks posten, maar lezen, waar een forum toch ook voor is :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Schumi28 op ma 11 apr 2005 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Schumi28 schreef:Nou :? leden ga je niet deleten als je niks post :?

Als je ingelogd staat lees je elke keer de nieuwe berichten en hoef je niet steeds alles door te bladeren;) daarom worden nieuwe berichten oranje 8)

Op elk forum heb je genoeg mensen die niks posten, maar lezen, waar een forum toch ook voor is :mrgreen:

Helemaal niet aan gedacht en zeker zo waar :!: Einde discussie lijkt mij 8)
Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Schumi28 schreef:Nou :? leden ga je niet deleten als je niks post :?

Als je ingelogd staat lees je elke keer de nieuwe berichten en hoef je niet steeds alles door te bladeren ;) daarom worden nieuwe berichten oranje 8)

Dit is iemand met verstand. Helemaal niet aan gedacht, sorry voor het "aanwakkeren" van deze discussie :oops: :oops:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Goed bekeken Schuni28 :thump_up:

Het wordt allemaal makkelijker als het nieuwe forum er is, daar is ook te zien wanneer iemand voor het laatst heeft ingelogd.
Oprichter van modelautoforum.nl
Plaats reactie