Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mag ik misschien vragen waarom je van sommige modellen zoveel aantallen hebt. Ik zag iets van 5x de zwarte 1:43 BMW M3 en 3x de Porsche GT3 cup in het oranje.? Voor de verkoop misschien?
christophe320d schreef:Verkoop ook redelijk veel ja, maar koop er ook veel dubbel om te verbouwen. nietwaar Frank?heb ooit bij hem 26 mclarens straatversies gekocht
Hoe bedoel je met verbouwen? ook andere decals? Maak je deze zelf, zo ja, is er een mogelijkheid dat je voor iemand anders deze ook kan maken?
Echt een super mooie collectie Je mag dan ook blij zijn met die contacten in Japan, dat heb je lekker voor elkaar, geloof dan ook dat er vast nog veel meer mooie/aparte modellen aan je collectie zullen worden toegevoegd!!!
Zeer mooie collectie waar je gerust trots op kan zijn. Dat er nog maar vele modellen bij mogen komen. Welkom trouwens op het forum, en dat je nog maar veel nieuwtjes mag posten.
christophe320d schreef:Verkoop ook redelijk veel ja, maar koop er ook veel dubbel om te verbouwen. nietwaar Frank?heb ooit bij hem 26 mclarens straatversies gekocht
Hoe bedoel je met verbouwen? ook andere decals? Maak je deze zelf, zo ja, is er een mogelijkheid dat je voor iemand anders deze ook kan maken?
Ik weet dan nog wel een paar mensen die in sommige decals geinteresseerd zijn