F1 Grandprix SPA

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
roelie 007
Schaal: 1:43

Bericht door roelie 007 »

kan iemand me vertellen of 7 uur vertrekken op zondagochtend vroeg genoeg is :?: :?:
Had zelf het voorstel tussen 5 en 6 te vertrekken maar ben afhankelijk van anderen en die vonden 7 uur een mooie tijd :nuts: :nuts:
vertek uit omgeving maastricht
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Lijkt me vroeg zat, ik heb de vorige keer (2005) eigenlijk vrij weinig problemen gehad om op het circuit te komen, hooguit 15 min file rijden vlak bij het circuit en 15/20 min. lopen.

Ik weet echter niet of het nu ook zo zal zijn, hoop het wel! :thump_up:

Het weer voor zondag belooft tot nu toe aardig te gaan worden! :pray:
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 Spa

Bericht door Ferrari10flrb »

Zo weer terug na een lang weekend F1 Grandprix Spa-Francorchamps.
Van Donderdag t/m maandag op de camping gestaan. Voor de kenners linksaf voor het Racing Hotel en dan direct links.

Beetje gemengde gevoelens over deze GP. Geweldige plek op Goud 3, halverwege Eau Rouge, ik kon de wagens zien vanaf de la Source hairpin. Of het nu komt dat Spa een jaar afwezig is geweest van de kalender weet ik niet maar ik vond de sfeer op de tribunes een stuk minder dan "vroeger", weinig enorme vlaggemasten, spandoeken en vuurwerk. Het ontbreken van echte "helden" als Schumacher, Hakkinen, Verstappen, Hill en Irvine zal er ook wel mee te maken en daarnaast ook teveel ING relaties bij ons op tribune in te nette kleren met Censuur tasjes en foute petjes die zich erg druk maakten of ze hun ING lunchpakket wel op tijd kregen. Er liepen zelfs een paar van deze bobo's van de tribune 5 minuten voor tijd bij de kwalificatie.
:wall: :angry_finger: Of men kwam te laat bij de diverse races en stond men in "beeld" van de rest van het publiek.

Ook in Francorchamps zelf was het stuk rustiger dan in de jaren '90. Maar dat schijnt weer doordat er nu toch wel de nodige regels zijn die streng gecontroleerd worden.

Volgende keer weer lekker tussen de echte mensen op brons dan :mrgreen: , daar was de sfeer namelijk wel geweldig! :worshippy: Met de wave en Alfonzo vs Kimi en vlaggen en vuurwerk en geen verveelde ING vips! :thump_up:

Feateau's komen er aan!
Ferrari10flrb
Contacteer:

SPA

1:18 24/7 schreef:Volgende keer weer lekker tussen de echte mensen op brons dan :mrgreen: , daar was de sfeer namelijk wel geweldig! :worshippy: Met de wave en Alfonzo vs Kimi en vlaggen en vuurwerk en geen verveelde ING vips! :thump_up:

Feateau's komen er aan!
Tja wie weet, maar in het verleden was de sfeer op de tribunes gewoon beter. En een vaste plek zonder voor dag en dauw op te staan is natuurlijk ook wat waard 8)

En ben zeker benieuwd naar de foto's. Heb wel een poging gewaagd met een standaard digitale camera maar dat lukte dus niet echt.

Het is vast en zeker relaxter, maar ook duurder...
Wij waren van plan om ruim voor 10 uur aanwezig te zijn om GP2 en de porzjes nog te zien. Mooi niet dus, gigantische file, ook op de tussendoorweggetjes. Dus de auto maar geparkeerd en een flinke wandeling gemaakt door het mooie ardennenlandschap, het was tenslotte heerlijk weer!
Op het circuit aangekomen stond ik toch te kijken van de drukte, in 2005 was er haast niemand (de organisatie is toen ook over de kop gegaan).
Toch nog een goed plekje kunnen vinden bij de dubbele linkse, schouder aan schouder welliswaar maar wel gezellig en een goede plek. Ik heb weer heel wat foto's geschoten, waarvan hieronder de beste. Ik had m'n nieuwe (55-200) lens mee maar ben niet geheel tevreden over de resultaten, die wagens knallen zo hard voorbij dat de autofocus soms moeite had. Verder zat ik ook tegen de zon in te fotograferen en ontbrak het me aan de manouvreerruimte om ook wat foto's van andere plekken te maken. NIW njoy:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

:worshippy: Super foto's Bieck. :thump_up:
Ik weet uit ervaring van de motoren op de TT en Silverstone vroeger dat foto's maken van zulke snelle monsters niet meevalt :mrgreen:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
schumifan

Bericht door schumifan »

echt mooie foto's

Hoe ben je zo dicht bij raikonnen,massa en todt gekomen
SCHUMI, THANKS FOR ALL THOSE YEARS

CHAMPION 1994 - 1995 - 2000 - 2001 - 2002 - 2003 - 2004
tpostma
Contacteer:

Bericht door tpostma »

Mooie foto's !

Heb zelf de meeste foto's op vrijdag en zaterdag gemaakt. Zondag was het veel te druk om foto's te maken van de rijdende auto's.

Afbeelding

Kimmi na het behalen van de Pole.
Afbeelding

Stomme fout van Massa op vrijdag
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Meer foto's op mijn site.
Dat wel natuurlijk...
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Afbeelding

Damn, wat zijn die F1 auto's van tegenwoordig 'en profil' toch verschrikkelijk lelijke hokken geworden, zeg het niet omdat dit nou toevallig een McLaren is, de Ferrari doet er niet voor onder... :sick:

sterker nog... waar zou de McLaren het van hebben :lol: :cool:

Afbeelding

Toch weer een compliment voor je plaatjes Bieck, toch de eerste foto sinds jaren waar ralf een beetje fatsoenlijk op staat ! :mrgreen: :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -

Mooie foto's TPostma, lekker scherp! :drool:
schumifan schreef:echt mooie foto's

Hoe ben je zo dicht bij raikonnen,massa en todt gekomen
Thanks!

Dichtbij was het niet hoor, ik stond op het rechte stuk en zij in de pits om deze foto te laten maken:

Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D zeer mooie foto's :thump_up: :thump_up:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 GP SPA

Absoluut top foto's.
roelie 007

Bericht door roelie 007 »

echt super foto's allemaal ben alleen de zondag gegaan en viel reuze mee met de drukte op autobaan 7.00 vertrokken en 8.15 liepen we bij stavelot de poort in zat op gold3 1ste tribune eau rouge met een tribune naast me die een meter hoger was en te veel ING
:thump_down: :thump_down: :thump_down:
dus halverwege eau rouge kon ik niet verder naar boven kijken en de eerste ronden iedereen steeds voor me opstaan dus nog minder zicht
was voor mij de eerste keer F1 maar vond het toch een hele ervaring ook de terugweg van 5.5 uur was geweldig :mrgreen: :mrgreen:
volgend jaar ben ik weer van de partij maar dan ergens langs de baan
Ferrari10flrb
Contacteer:

F1 Grandprix SPA

Zat ook op Goud 3 (ik neem aan dat je de overdekte tribune links halverwege Eau Rouge bedoeld?) Ik vond het het geweldige plek kun de wagens zien vanaf La Source tot bovenop Eau Rouge maar met idd teveel ING gasten. Gelukkig zaten ze allemaal achter me. Sommigen van die :wall: :angry_finger: :nuts: bobo's gingen juist op het spannendste moment bij Q3 weg :!:

Naast de baan heeft zijn leuke kanten, maar in geval van regen kun je beter wel een regenpak en en lieslaarzen bij je hebben en je moet er dan wel echt vroeg zijn.
Plaats reactie