Zo weer terug na een lang weekend F1 Grandprix Spa-Francorchamps.
Van Donderdag t/m maandag op de camping gestaan. Voor de kenners linksaf voor het Racing Hotel en dan direct links.
Beetje gemengde gevoelens over deze GP. Geweldige plek op Goud 3, halverwege Eau Rouge, ik kon de wagens zien vanaf de la Source hairpin. Of het nu komt dat Spa een jaar afwezig is geweest van de kalender weet ik niet maar ik vond de sfeer op de tribunes een stuk minder dan "vroeger", weinig enorme vlaggemasten, spandoeken en vuurwerk. Het ontbreken van echte "helden" als Schumacher, Hakkinen, Verstappen, Hill en Irvine zal er ook wel mee te maken en daarnaast ook teveel ING relaties bij ons op tribune in te nette kleren met Censuur tasjes en foute petjes die zich erg druk maakten of ze hun ING lunchpakket wel op tijd kregen. Er liepen zelfs een paar van deze bobo's van de tribune 5 minuten voor tijd bij de kwalificatie.

Of men kwam te laat bij de diverse races en stond men in "beeld" van de rest van het publiek.
Ook in Francorchamps zelf was het stuk rustiger dan in de jaren '90. Maar dat schijnt weer doordat er nu toch wel de nodige regels zijn die streng gecontroleerd worden.