Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ja kijk je bent 13, dus dan hoef je (denk ik) niet te verwachten dat je een hele grote verzameling hebt. (behalve van Bart, maar van hem kun je alles verwachten ) Je moet toch ergens beginnen maar wat je er tot nu toe heb staan.. Mooie bakken
Jaap schreef:ja kijk je bent 13, dus dan hoef je (denk ik) niet te verwachten dat je een hele grote verzameling hebt. (behalve van Bart, maar van hem kun je alles verwachten ) Je moet toch ergens beginnen maar wat je er tot nu toe heb staan.. Mooie bakken
een goed begin is het halve werk Maas
en als er een M3 GTR bij staat kan het alleen maar een goed begin zijn welkom op het forum. kijk je ogen uit hier.......doe ik ook
greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
Een uitstekend begin van een verzameling! Brute monsters vooral de BMW en de Porsche! Jammergenoeg geen Ferrari te bespeuren...
Nee gekheid, ziet er fraai uit en ik ben benieuwd wat je er zoal in de toekomst naast gaat parkeren
Jaap schreef:
ja kijk je bent 13, dus dan hoef je (denk ik) niet te verwachten dat je een hele grote verzameling hebt. (behalve van Bart, maar van hem kun je alles verwachten ) Je moet toch ergens beginnen maar wat je er tot nu toe heb staan.. Mooie bakken