Ik erger me dood aan / ik wou wel graag

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
volvofiel
Schaal: 1:24

Bericht door volvofiel »

Ricardo schreef: Je moet niet vergeten dat deze leden al HÉÉÉÉL erg lang bij het forum zitten, heb helaas op dit moment erg weinig tijd voor de shout, maar weet zeker dat ik onder deze groep val. Maar de shoutbox is qua inhoud nog nooit veranderd zolang als ik bij het forum zit (vanaf het begin) en om nu te proberen om een hele cultuur om te gaan gooien :shock: :thump_down:
Enkelen hier zitten dan nog niet zo lang bij het MAF, maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat er, zoals ITV al zei, gewoon kwetsende opmerkingen geplaatst worden. Inderdaad, de shout is een plek om er op los te ouweh**ren, maar ook dáár moet een grens aan zitten.
En nu er wat beperkingen zijn, hoeft het er zeker toch niet minde rgezellig om te worden :?:
InjectTheVenom
Banned

Bericht door InjectTheVenom »

volvofiel schreef:[..]

Enkelen hier zitten dan nog niet zo lang bij het MAF, maar dat doet geen afbreuk aan het feit dat er, zoals ITV al zei, gewoon kwetsende opmerkingen geplaatst worden. Inderdaad, de shout is een plek om er op los te ouweh**ren, maar ook dáár moet een grens aan zitten.
En nu er wat beperkingen zijn, hoeft het er zeker toch niet minde rgezellig om te worden :?:
:worshippy:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

volvofiel schreef:[..]

De roepdoos is altijd een plaats geweest om lekker slap te ouwe ho*ren en nu mag dat opeens niet meer ?
1:18 24/7
Schaal: 1:18

Bericht door 1:18 24/7 »

Jeez, als ik klaar ben met me doodlachen om de nutteloosheid van dit topic en de bijdragen van sommige leden zal ik hier ook even een lijstje maken van de dingen waar ik me "dood" aan erger. Maar daar ga ik nu m'n avond niet mee verpesten, ik wou het graag luchtig houden vanavond! :roll:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

1:18 24/7 schreef:Jeez, als ik klaar ben met me doodlachen om de nutteloosheid van dit topic en de bijdragen van sommige leden zal ik hier ook even een lijstje maken van de dingen waar ik me "dood" aan erger. Maar daar ga ik nu m'n avond niet mee verpesten, ik wou het graag luchtig houden vanavond! :roll:
bonen gegeten :mrgreen:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

Schaf je de shout toch af als je alleen hoi en doei mag zeggen? Shout is volgens mij gewoon om ouderwets te Censuur en niet aan de hand van bepaalde regeltjes...
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
volvofiel

Bericht door volvofiel »

viewtopic.php?t=12915

Sorry mensen ik blijf maar reclame maken :lol: :thump_up:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

fish88 schreef:Schaf je de shout toch af als je alleen hoi en doei mag zeggen? Shout is volgens mij gewoon om ouderwets te Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! en niet aan de hand van bepaalde regeltjes...
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Jongens, waar maken wu ons nu druk om? Er verandert niet eens zo heel veel en neem zo af en toe eens iets met een korreltje zout!
Het kan niet altijd zo zijn dat iedereen het ergens mee eens is...
Ricardo
Moderator
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

De roepdoos is altijd een plaats geweest om lekker slap te ouwe ho*ren en nu mag dat opeens niet meer ?
Inderdaad, ik zit hier al jaren en nu moet het, omdat er 1 persoon commentaar heeft alles veranderen :?: Hoe je het wend of keert, dat krijg je erbij mij niet door. Vooral niet als deze persoon al allerlei manieren probeert zichzelf het beheer in te slijmen :?
volvofiel

Bericht door volvofiel »

Ricardo schreef:
Inderdaad, ik zit hier al jaren en nu moet het, omdat er 1 persoon commentaar heeft alles veranderen :?: Hoe je het wend of keert, dat krijg je erbij mij niet door. Vooral niet als deze persoon al allerlei manieren probeert zichzelf het beheer in te slijmen :?
Nee Ricardo, dat zie je verkeerd. Ik was er ook op tegen (Adolf-grappen) maar liet dit niet op de voorgrond treden en maakte er zo af en toe zelfs een positieve reactie op.
En nogmaals, er verandert niet 'alles'. En beoordeel niet op basis van één ding dat je ooit gelezen hebt, misschien zit er wel méér achter :wink:
Vat dit alles ajb als positief op :thump_up:

Toegevoegd na 7 seconden:
Ricardo schreef:
Nee Ricardo, dat zie je verkeerd. Ik was er ook op tegen (Adolf-grappen) maar liet dit niet op de voorgrond treden en maakte er zo af en toe zelfs een positieve reactie op.
En nogmaals, er verandert niet 'alles'. En beoordeel niet op basis van één ding dat je ooit gelezen hebt, misschien zit er wel méér achter :wink:
Vat dit alles ajb als positief op :thump_up:
boerke04

Bericht door boerke04 »

en neem zo af en toe eens iets met een korreltje zout!
Dat doen we juist al jaren en daarom waren er tot voor kort ook geen problemen hier, juist omdat we het allemaal met een korreltje zout namen.

Als je het "gezeur" om als een serieus item gaat zien moet je je afvragen wie er hier iets met een korreltje zout moet nemen.
Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

boerke04 schreef:
en neem zo af en toe eens iets met een korreltje zout!
Dat doen we juist al jaren en daarom waren er tot voor kort ook geen problemen hier, juist omdat we het allemaal met een korreltje zout namen.

Als je het "gezeur" om als een serieus item gaat zien moet je je afvragen wie er hier iets met een korreltje zout moet nemen.

Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
volvofiel

Bericht door volvofiel »

boerke04 schreef:
Als je het "gezeur" om als een serieus item gaat zien .

Misschien was dat helemaal niet de bedoeling. Waarschijnlijk is het verbasterd tot "gezeur" :thump_up:
motorhead
MAF Adviseur

Bericht door motorhead »

Er worden al 4 jaar grove en flauwe opmerkingen gemaakt in de shoutbox, nu komen er een paar moraalridders, die veruit in de minderheid zijn, in opstand en dan moet alles maar veranderd worden :shock:
Gesloten