Wat betekent High end??
Re: Wat betekent High end??
Dat vindt ik absoluut niet. Dan kijk ik vooral naar verhoudingen van de verschillende modellen.
Vini Vidi Vici
dat heb ik al altijd gevonden dat welly iets beter is dan Bburago 

i bought a 1:1 hobby car, Alfa Romeo 147 GTA!
De nieuwe burago's zijn toch best aardig? al heb ik ngo steeds liever AA

#1:18 7 - #1:43 6 - #1:87 6
- DaveysFlow
- Schaal: 1:18
...en Classic Carlectables, Biante, The Franklin Mint, Danbury Mint & GMP zijn natuurlijk ook altijd High End merken geweest...

Hoe zitten Minichamps en Norev eigenlijk in de markt? Ik zag bij een niet nader te noemen webwinkel bijvoorbeeld minichamps modellen (onder andere enkele aston-martins) voor prijzen rond de 30-40 euro staan, zijn die kwalitatief wel op het niveau van autoart bijvoorbeeld?
En hoe zit dat met norev en solido? daar heb ik ook al verschillende verhalen over gehoord. Ik heb zelf de indruk dat norev iets meer aandacht aan detaillering en afwerking besteed dan solido. Zit norev op of boven het niveau van maisto?
Ik heb het dan voornamelijk over de 1:18's.
En hoe zit dat met norev en solido? daar heb ik ook al verschillende verhalen over gehoord. Ik heb zelf de indruk dat norev iets meer aandacht aan detaillering en afwerking besteed dan solido. Zit norev op of boven het niveau van maisto?
Ik heb het dan voornamelijk over de 1:18's.

#1:18 7 - #1:43 6 - #1:87 6
De modellen van Norev verschillen onderling enorm. Sommige modellen horen in de low-end categorie, ongeveer even goed als Revell. De Audi-dealermodellen (de A6 bijvoorbeeld) zijn echter samen met Kyosho gemaakt en doen ook niet onder voor Kyosho's modellen. Solido's modellen zitten inderdaad meestal qua detaillering net iets onder Norev (in prijs ook). Solido vind ik een van de betere low-end fabrikanten.