Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Als eerst bedankt voor de reacties op de vorige foto`s. Was er zelf niet zo tevreden over omdat de hummer verhoudings gewijs, naar mijn mening totaal niet goed staat bij het totaal plaatje... Ga `m binnenkort denk ik nog maar even verbeteren!
rpi schreef:Gave foto's. Die bij het kasteel van enkele posts terug is helemaal schitterend.
Dankje voor de positieve reactie!
Komen morgen weer nieuwe foto`s bij op omdat ik nu geen zin meer heb nog foto`s aan te passen.
Huidige collectie komt op de eerste pagina te staan en updates zoals jullie dat hier zo mooi noemen post ik op de eerste pagina en dubbel in een nieuwe post omdat ik wel benieuwd ben naar jullie commentaar.
Heb vandaag heel wat foto`s toegevoegd en die heb ik allemaal op de eerste pagina gezet!
Dikke Hummers, heb er zelf ook een en dat is die Leger Maisto met die .50 op t dak. Klasse.
Erg mooie collectie en voorla die Hummer Familie.
Ik denk dat we jou nog in de Fotowedstrijden gaan zien!!
Hahaha, was van plan om mee te doen aan de foto wedstrijd, maar heb geen model uit mijn geboortejaar! xD
Volgende maan dan maar!
Heb btw de Humvee van maisto dubbel. Toen ik `m gekocht had kwam ik er thuis achter dat ik `m al had! xD
En uiteraard bedaknt voor de reactie, wordt zeer gewardeerd!