Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooie collectie al Tinman. En ik zie het nu pas: Jij hebt dezelfde vitrinekast als ik!
Fijn kastje he
Mogen er nog vele modellekes volgen
Dat hoop ik toch ook
En wat betreft die vitrinekasten ,,, die heb je nooit genoeg.
Tjah maar dan heb ik weer het plaatsgebrek, ik kan verder bijna nergens meer een kast kwijt!
Maar PG heb jij toevallig al geprobeerd om extra planken in de kast te krijgen of niet? Niet dat ik straks mijn hele kast om zeep help. Dan kan ik nog beter zo'n showcases kopen. Die kunnen nog mooi boveop de kast komen te staan ofzo. (kan trouwens ook nog eerst 3 modellen op 1 plank proppen bedenk ik me nu ineens )
Dat zei mijn oom ook al gelijk (hij verzameld 1:43) Maar ik blijf trouw aan de 1:18.
Vind ik een stukje mooier door de grote en de wat duidelijkere details. Ja de kleinere
auto's hebben ook details etc. Maar misschien dat het ook wel komt doordat ik vroeger
ook altijd al 1:18 kreeg wie weet.
Maar inderdaad 1:18 heb je flink wat meer ruimte voor nodig dan de kleinere. Je moet
iets voor je hobbies over hebben he!
andre schreef:@ Tinman : Je kunt de vitrines uitbreiden met extra glasplaten,
heb ik ook bij al mijn kasten gedaan .
Met ongeveer 4á5 platen per kast kan ik je melden.
Ja dat was ik dus ook al van plan, mijn oom heeft dus al zo'n heel klein boortje hiervoor. Maar eerst deze eens vol krijgen natuurlijk. Maar op het tempo waarmee ik nu ga dan duurt dat niet lang meer
Oom verzameld 1/43 ??
Hopelijk sta je in zijn testament
Denk wel dat als hij er vanaf wil dat hij eerst naar mij komt. Maar zoals al gezegd dat trekt me niet zo. Maar kan ze dan natuurlijk wel altijd door gaan verkopen
Ik zag trouwens paar dagen terug dat iemand op dit forum al een Bugatti Veyron in de kleuren Pearl/Blue besteld had, nu kan ik dat topic niet meer terugvinden. Weet iemand wie dit was en nog belangrijker waar?
Ik zag trouwens paar dagen terug dat iemand op dit forum al een Bugatti Veyron in de kleuren Pearl/Blue besteld had, nu kan ik dat topic niet meer terugvinden. Weet iemand wie dit was en nog belangrijker waar?
Montezemelo of zo is zijn naam
Hij maakt ons al maanden gek met dit model
Niets mis mee is ook een mooi model Ik ga eens kijken of ik dat nog kan vinden!
Porsche ik heb het nu gevonden en zie dat jij zegt dat je die veyron al besteld hebt. Zei je dit om Montezemelo gek te maken of heb je hem daadwerkelijk al besteld?!
Niets mis mee is ook een mooi model Ik ga eens kijken of ik dat nog kan vinden!
Porsche ik heb het nu gevonden en zie dat jij zegt dat je die veyron al besteld hebt. Zei je dit om Montezemelo gek te maken of heb je hem daadwerkelijk al besteld?!
Ikke Monte maken dat zou ik niet durven
Ik heb die VEYRON IDD al besteld
Eind maart ???