Je vind alles mooi zie ik al en ik ook, gevaarlijk

De Enzo is super, dat is het mooie van de 1:12 modellen, lekker super gedetailleerd. Vraagje: hoe is die Citroen SM van Norev in het echt (het model, niet de 1:1MiddleMan schreef:Klein qua aantallen is het misschien niet helemaal klein, maar als ik zie dat sommigen hier 500+ modellen hebben is het wel klein.![]()
Heb er nu 33 en er zijn nog een aantal onderweg waaronder de Evo2 straatversie van Mercedes.![]()
De Enzo is inderdaad schitterend om te zien, heel veel details. Al mag dat natuurlijk ook wel voor die prijs.
Hier een paar foto's voor je:chris001 schreef:De Enzo is super, dat is het mooie van de 1:12 modellen, lekker super gedetailleerd. Vraagje: hoe is die Citroen SM van Norev in het echt (het model, niet de 1:1MiddleMan schreef:Klein qua aantallen is het misschien niet helemaal klein, maar als ik zie dat sommigen hier 500+ modellen hebben is het wel klein.![]()
Heb er nu 33 en er zijn nog een aantal onderweg waaronder de Evo2 straatversie van Mercedes.![]()
De Enzo is inderdaad schitterend om te zien, heel veel details. Al mag dat natuurlijk ook wel voor die prijs.)? Ik twijfel of ik heb ga bestellen. Op de foto's vind ik hem niet altijd even fraai uitgevoerd (de naden bij de deuren lijken soms wat fors). Jij hebt hem, wat vind jij? Is ie mooi?
Ben het geheel met Peter eens en ik spreek uit ervaringPeter Parker schreef:Ik waarschuw je, kies een lijn, een onderwerp!!! Doe ik ook niet en ik overspoel mezelf met modellen en met 1:18 gaat dat nog sneller.
Je vind alles mooi zie ik al en ik ook, gevaarlijk
Graag gedaan!chris001 schreef:Onwijs bedankt voor de extra foto's van de Citroen. Echt super!Hij is toch wel errug mooi hoor. Ik vrees dat je me -ondanks de motorkap- overtuigd hebt. Zou heel goed kunnen dat ie binnenkort ook in mijn verzameling zit
Nogmaals bedankt.
Ja, heb ik.Heb je misschien in in dit geval ook nog extra foto's van die precision miniatures?
ben het met deze 2 heren volkomen mee eens ,spreek ook uit ervaringRicardo schreef:Ben het geheel met Peter eens en ik spreek uit ervaringPeter Parker schreef:Ik waarschuw je, kies een lijn, een onderwerp!!! Doe ik ook niet en ik overspoel mezelf met modellen en met 1:18 gaat dat nog sneller.
Je vind alles mooi zie ik al en ik ook, gevaarlijkMaar zolang je ze kwijt kunt, gewoon doorgaan