Middleman's collectie, update maandag 10 maart

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Re: Middleman's kleine begin.

Bericht door Peter Parker »

Ik waarschuw je, kies een lijn, een onderwerp!!! Doe ik ook niet en ik overspoel mezelf met modellen en met 1:18 gaat dat nog sneller.

Je vind alles mooi zie ik al en ik ook, gevaarlijk :!:
MiddleMan
Schaal: 1:18

Bericht door MiddleMan »

Dank voor alle reacties! :) :worshippy:

Ik weet gewoon niet wat voor lijn ik moet kiezen. Je komt gewoon zoveel mooie modellen tegen. :oops:
Misschien dat het later anders wordt, al hoop ik het aan de andere kant ook weer niet. Een afwisseling van racewagens en straatwagens vind ik ook erg leuk! :cool:

Nog een paar foto's voor de zondag: (klikken voor groter)

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Ferrari Enzo 1:12 (Tamiya)
Afbeelding
Audi A8 4.2 TDI (Kyosho)
Afbeelding
Citoën SM (Norev)
Afbeelding
Ferrari F430 Spider (Hotwheels Elite)
Afbeelding
Maserati MC12 (Hotwheels Elite)

De modellen van precision Miniatures zijn inderdaad prachtig, mooie details! Kan ik iedereen aanraden! :)
Instagram: DutchC6
skyline_fanatic

Bericht door skyline_fanatic »

Man wat een prachtige verzameling :worshippy: :worshippy: :worshippy: :drool: :drool: :drool:
Enuh , ik heb ook geen lijn in mijn verzameling , wel Sky's maar voor de rest koop ik ook alles wat ik mooi vind :thump_up:
1:1 Golf VI GTI
chris001

Bericht door chris001 »

Ik ben het niet helemaal met Peter Parker eens, al is zijn advies waarschijnlijk wel verstandig en misschien ook beter voor de portemonnee. In mijn verzameling zit ook geen lijn (anders dan dat ik vooral straatversies verzamel) en ik koop wat ik mooi vind. En dat doe jij ook. Ga zo door :) :thump_up: :dance: :angel:

Trouwens, leuk dat je jouw onderwerp je 'kleine begin' noemt. Hoeveel had je er ook alweer? meer dan 30 in 1 maand tijd? :lol: Dat belooft nog wat als je echt los gaat. Misschien toch maar luisteren naar Peter P. :P
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

allemachtig!!! Wat is die enzo mooi :doh: :worshippy: :thump_up:
Afbeelding
MiddleMan

Bericht door MiddleMan »

Klein qua aantallen is het misschien niet helemaal klein, maar als ik zie dat sommigen hier 500+ modellen hebben is het wel klein. :oops:
Heb er nu 33 en er zijn nog een aantal onderweg waaronder de Evo2 straatversie van Mercedes. :drool:

De Enzo is inderdaad schitterend om te zien, heel veel details. Al mag dat natuurlijk ook wel voor die prijs.
chris001

Bericht door chris001 »

MiddleMan schreef:Klein qua aantallen is het misschien niet helemaal klein, maar als ik zie dat sommigen hier 500+ modellen hebben is het wel klein. :oops:
Heb er nu 33 en er zijn nog een aantal onderweg waaronder de Evo2 straatversie van Mercedes. :drool:

De Enzo is inderdaad schitterend om te zien, heel veel details. Al mag dat natuurlijk ook wel voor die prijs.
De Enzo is super, dat is het mooie van de 1:12 modellen, lekker super gedetailleerd. Vraagje: hoe is die Citroen SM van Norev in het echt (het model, niet de 1:1 :wink: )? Ik twijfel of ik heb ga bestellen. Op de foto's vind ik hem niet altijd even fraai uitgevoerd (de naden bij de deuren lijken soms wat fors). Jij hebt hem, wat vind jij? Is ie mooi?
MiddleMan

Bericht door MiddleMan »

chris001 schreef:
MiddleMan schreef:Klein qua aantallen is het misschien niet helemaal klein, maar als ik zie dat sommigen hier 500+ modellen hebben is het wel klein. :oops:

De Enzo is super, dat is het mooie van de 1:12 modellen, lekker super gedetailleerd. Vraagje: hoe is die Citroen SM van Norev in het echt (het model, niet de 1:1 :wink: )? Ik twijfel of ik heb ga bestellen. Op de foto's vind ik hem niet altijd even fraai uitgevoerd (de naden bij de deuren lijken soms wat fors). Jij hebt hem, wat vind jij? Is ie mooi?
Hier een paar foto's voor je: :) (klikken voor groter :cool: )
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik vind het zelf een mooi model om te zien, het is van Norev en die laat hier en daar nog wel eens een steekje vallen. Zo heb ik daar een Porsche 911 van gekocht en het lijkt wel of die tractorbanden heeft, zo groot. :mrgreen:
Interieur is mooi, alles van stof. Naden zijn bij Norev vaak wel wat groffer. Ik vond het bij dit model zeker acceptabel. :)
Er is grote maar, en dat is de stand van de motorkap, die wil bij dit model bijna niet open. :(
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

En het gaat maar door met die lekkere auto's! :drool:

Heb je misschien in in dit geval ook nog extra foto's van die precision miniatures?
Afbeelding
chris001

Bericht door chris001 »

Onwijs bedankt voor de extra foto's van de Citroen. Echt super! :thump_up: Hij is toch wel errug mooi hoor. Ik vrees dat je me -ondanks de motorkap- overtuigd hebt. Zou heel goed kunnen dat ie binnenkort ook in mijn verzameling zit :D Nogmaals bedankt.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Peter Parker schreef:Ik waarschuw je, kies een lijn, een onderwerp!!! Doe ik ook niet en ik overspoel mezelf met modellen en met 1:18 gaat dat nog sneller.

Ben het geheel met Peter eens en ik spreek uit ervaring :D Maar zolang je ze kwijt kunt, gewoon doorgaan :dance:
MiddleMan

Bericht door MiddleMan »

chris001 schreef:Onwijs bedankt voor de extra foto's van de Citroen. Echt super! :thump_up: Hij is toch wel errug mooi hoor. Ik vrees dat je me -ondanks de motorkap- overtuigd hebt. Zou heel goed kunnen dat ie binnenkort ook in mijn verzameling zit :D Nogmaals bedankt.
Graag gedaan! :)
Heb je misschien in in dit geval ook nog extra foto's van die precision miniatures?
Ja, heb ik. :) Ze staan ook op mijn site, je kunt op de www klikken onderaan. Staan ook iets betere kwaliteit foto's dan hier.
Wil ze hier ook nog wel neerzetten, maar dat wordt dan vanavond. Ben nu @ work. :(
chris001

Bericht door chris001 »

Geweldige site heb je trouwens, zit er net ff op te kijken :worshippy:
FordMustangGT

Bericht door FordMustangGT »

Heb de site ook bekeken en de foto's dus ook :cool:

Hmm, begint me wel te kriebelen om zo'n ambu aan te schaffen.
Afbeelding
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

Ricardo schreef:
Peter Parker schreef:Ik waarschuw je, kies een lijn, een onderwerp!!! Doe ik ook niet en ik overspoel mezelf met modellen en met 1:18 gaat dat nog sneller.

Ben het geheel met Peter eens en ik spreek uit ervaring :D Maar zolang je ze kwijt kunt, gewoon doorgaan :dance:
ben het met deze 2 heren volkomen mee eens ,spreek ook uit ervaring :oops: :angel:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie