Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Oh jeeh weer een potentiele winnar voor de fotowedstrijd er bij
Mooie foto's Thomas en laat die Solido's gerust zien, zelf als ze maar 6 euro gekost hebben.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
welkom op het forum thomas ,weer iemand bij die van foto's maken andere stik jaloers kan maken ,ik denk hier uit het forum te stappen dit wordt een kunst forum tijd om op te stoppen want mijn ordinaire fotokes passen niet meer op dit forum
Ik ga vanavond een 2 tal nieuwe modellen ophalen. Wel 2e hands maar dat maakt niet uit.
-Een gele AA 996 Carrera met een GT3 interieur en motorblok. Ook zijn de uitlaten custom. Voor 25 euro.
-Maisto Cayenne Turbo, heb ik al maar deze is voor een projectje. De auto wordt wederom mat zwart.
De AA 996 Carrera, Maisto Carrera GT, Kyosho CLK en de Maisto Cayenne Turbo zijn 'nieuw'.
Naja, op de kop weten te tikken voor 35 euro gezamelijk. De 996 is niet helemaal standaard meer. Er zit o.a. een AA 996 GT3 interieur en motor in. Ook zijn er andere uitlaten geplaatst en andere velgen.
De Cayenne wordt overgespoten. Ben nog niet helemaal zeker hoe, maar waarschijnlijk in de kleurstelling zoals op de laatste foto is weer gegeven.
Misschien wordt het gif groen ipv oranje. We zien wel, het interieur daarvan is trouwens al af. Kleine wijzigingen zoals een zwart bovenkantje van het dash o.a.