Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
krijg ik net een audi r8 binnen 1:18 zit ik met dat stokje(waarschijnlijk verkeerd) die deur te opene
Vliegt er een stukje van het handvat van de auto af hoe kan ik dat weer "maken" ?
Even terugkomend op de schade. Ik heb het gelijmt met revell lijm. Verder vandaag 6 auto's besteld ben er zeer te vreden over
Redline
Ferrari F575 GTC
Ferrari F430 GT2
Ferrrari FXX Black
Ferrari FXX 'Evo'
Ferrari F430 scuderia
Ziet er top uit inderdaad, wat een verschil tussen 1:18 en 1:87 . Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe aanwinsten, van die 430 Scuderia kan ik je al vertellen dat dat een supermooi model is .
Silverarrow schreef:Ziet er top uit inderdaad, wat een verschil tussen 1:18 en 1:87 . Ben ook erg benieuwd naar de nieuwe aanwinsten, van die 430 Scuderia kan ik je al vertellen dat dat een supermooi model is .
Die ik besteld heb zijn allemaal 1:87
Mijne komt denk ik in het blauw, alleen hoelang het duurt, het kan erg lang gaan duren maarjah maakt niet uit