Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tripoux schreef:Hier nog een foto, waarvan Veicolo de auto rechtsvóór moet kunnen identificeren.
En het slagschip achter de Dauphine: wie het weet mag het zeggen.
Ha! Da's een makkelijke: Fiat 1100 D 1962.
Die amerikaan is een AMC Rambler Wagon 1958. Graag gedaan. Wordt een mooi topic zo. Ik droom helemaal weg...
tripoux schreef:Hier nog een foto, waarvan Veicolo de auto rechtsvóór moet kunnen identificeren.
En het slagschip achter de Dauphine: wie het weet mag het zeggen.
Ha! Da's een makkelijke: Fiat 1100 D 1962.
Die amerikaan is een AMC Rambler Wagon 1958. Graag gedaan. Wordt een mooi topic zo. Ik droom helemaal weg...
En achter de Fiat meen ik nog een BMW 1500/1800 te herkennen.
Ik vond er ook nog eentje in een oude doos: de dorpsstraat van het dorp waar ik vlak bij woonde eind jaren '50. We zien een Opel Record en rechts op de foto dacht ik nog eentje waar te nemen (P1?) van een wat recenter bouwjaar.
Vanochtend op een verzamelaarsbeurs 50 nieuwe kaarten gescoord voor zeg maar de prijs van 1 Norev 1:43.
Daartussen zaten zowaar twee flitsfoto's van de Gatsometer (bedankt Maus) van 22 juli 1971.
Door rood gereden zo te zien. Een Fiat 1500 en een 850 + een grote Amerikaan.
Iemand een idee waar dit is?
Laatst gewijzigd door tripoux op za 02 mei 2009 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Lekker ontspannen in Valkenburg, samen met pa voor de tent. En op de achtergrond zo'n heerlijk T1 busje. In het dagelijks leven ongetwijfeld ingezet als werkpaard en natuurlijk ook reuze handig als je gaat kamperen in het verre Zuid-Limburg.
Intussen op dezelfde Europacamping op de Cauberg in Valkenburg hebben de families Jansen en De Wit hun tentje opgezet. Heerlijk zo'n ruime Volkswagen. De mannen uiteraard voorin, moeders en kind op de achterbank. Jantje heeft het profiel van de skaibekleding nog in zijn onderbeentjes gebrand. In de kofferruimte vóór de motor kunnen de nodige tassen gestouwd worden. Tussen het reservewiel en de benzinetank passen precies een paar tuinstoeltjes. De tent en de rest van de bagage kunnen mooi op het imperiaal op het dak. Wie doet je wat? Hoezo een Sharan aanschaffen als het tweede kind op komst is?
Laatst gewijzigd door tripoux op za 02 mei 2009 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)