Jacco's Collection Paudi Model 1/18

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Gebruikersavatar
rudie20vt
Berichten: 3577
Lid geworden op: vr 25 feb 2005 21:59
Schaal: 1:43
Locatie: Haaksbergen

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door rudie20vt »

welkom hier en die collectie is echt gaaf er staan een paar mooie modellen tussen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kyoshofan
Berichten: 4005
Lid geworden op: za 17 jun 2006 20:59
Schaal: 1:18

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door Kyoshofan »

Heerlijke 1:18's :drool: :worshippy: Helemaal mijn smaak :worshippy:
1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Jacco
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 aug 2009 23:57
Schaal: 1:18
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door Jacco »

FordMustangGT schreef:
Allereerst mijn huidige collectie Hotwheels waar ik 2 maanden geleden mee begonnen ben:
Pardon? Twee maanden en dan nu al zo'n volle kast :shock: Haha, echt super!

Ik vind die modellen van Motormax in 1:24 ook erg leuk :thump_up: Zijn niet de model auto's die je snel tegenkomt.

En aan je ex - collectie te zien (gebeurd denk ik trouwens niet vaak, 1:18 (waar je echt een paar mooie tussen hebt staan) verwisselen voor Hotwheels auto's) had je ook een grote voorkeur voor politieauto's, en nog steeds aangezien je drie 1:18 Polices nog steeds in je kasten hebt staan :wink:
Ja, ben gek van Police Cruisers alleen vreten die zoveel ruimte en zijn best prijzig. Overstap naar Hotwheels verraste mezelf ook, maar heb helemaal de smaak te pakken. Spaart ruimte, kosten geen drol en zien er geweldig uit. Zeker die Amerikaanse muscle cars. En oude Hotwheels zijn onderhand een hoop geld waard, dus je valt er nooit een buil aan. :wink:
Collectie is snel gegroeid door een paar keer een flinke partij in Amerika te kopen via eBay. :dance:
Greetz Jacco
PAUDI MODEL
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door AutoWolf »

Ha die Jacco! Wat heb je een uitgebreide collectie zeg :thump_up2: Ik zie een aantal wanna have's staan hé: de Iroc-z, een rijtje plastic Zweeds speeltuig (vooral de Saab 99 graaf ik ten zeerste) en nog een aantal herkenbare objecten als in: ,,dat heb ik ook"! De Datsun rallyauto bijvoorbeeld. Had ik nog niet eerder gezien op het forum hier. Van harte welkom en ik ben benieuwd naar je update's de aankomende tijd :thump_up:


Wolf :D
Jacco
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 aug 2009 23:57
Schaal: 1:18
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door Jacco »

Bedankt voor alle leuke reakties jongens!

De IROC-Z heeft inmiddels een nieuwe eigenaar. Ja, die twee 1:12 Datsuns zijn oude bouwpaketten van Tamiya. Had ik eens in een partij Nissans in Belgie gekocht. Ik denk dat die modellen onderhand wel zeldzaam worden :?: Toen zat ik nog in mijn Nissan fase. :roll:

De Stahlberg modellen zijn niet meer helemaal perfect, de meesten zijn ook omgebouwd naar Amerikaanse uitvoeringen. Dubbele koplampen, sidemarkers etc. Dat deed ik met Ministek, ook zo'n soort plastic. Heb elders nog een doosje Saabs liggen.

Nummerplaten ook genoeg, dus mocht iemand wensen hebben, dan kan ik kijken of ik heb. Florida heb ik zo wie zo wel.

Geen geld, maar spullen.... :cry:
Greetz Jacco
PAUDI MODEL
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door supra007 »

mooie verzameling,
vooral die motormax modellen zien er grappig uit :dance:

je gaat mij toch niet zeggen dat je jouw ex-verzameling geheel te koop gaat zetten?
ik denk dat je daar echt spijt van gaat krijgen :doh:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Jacco
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 aug 2009 23:57
Schaal: 1:18
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door Jacco »

supra007 schreef:mooie verzameling,
vooral die motormax modellen zien er grappig uit :dance:

je gaat mij toch niet zeggen dat je jouw ex-verzameling geheel te koop gaat zetten?
ik denk dat je daar echt spijt van gaat krijgen :doh:
Wel grotendeels, het is van alles wat, zit geen lijn meer in en ik heb ruimte nodig voor de Hotwheels. Dat is echt een snelgroeiend virus geworden... :mrgreen:

Spijt, tja kan...dat is altijd het punt als een verandering in je collectie aanbrengt en modellen gaan de deur uit. later denk je altijd wel weer eens, goh had ik die nog maar...weet je. Maar ja. Ik had beter 40jaar geleden met Hotwheels kunnen beginnen, dan had ik nu tenminste 1 grote collectie van hetzelfde. :doh:
Greetz Jacco
PAUDI MODEL
Gebruikersavatar
thebulldog
Berichten: 271
Lid geworden op: wo 11 apr 2007 17:12
Locatie: Rotterdam

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door thebulldog »

Als eerste welkom hier

Erg leuke verzameling heb je :thump_up: als je in de toekomst van je VW Kevers/New beetle en porsche modellen af wil geef me maar een PM.

Latrsssss
Gebruikersavatar
supra007
Berichten: 694
Lid geworden op: za 30 mei 2009 11:48
Schaal: 1:18

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door supra007 »

hallo jacco,

ik mocht je jouw modellen echt weg willen doen, dan kan je mij altijd een pb tje sturen met de modellen erin die je weg wilt doen,

ik heb evt ook nog een boel hothweels als ruil liggen :cool:
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
Jacco
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 aug 2009 23:57
Schaal: 1:18
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door Jacco »

supra007 schreef:hallo jacco,

ik mocht je jouw modellen echt weg willen doen, dan kan je mij altijd een pb tje sturen met de modellen erin die je weg wilt doen,

ik heb evt ook nog een boel hothweels als ruil liggen :cool:
Ik zal, als ik eindelijk aan mijn 50 posts zit.... :shock: pas mijn modellen in het verkooptopic kunnen zetten. Dus dan kan je rustig kijken wat je wilt hebben. Ruilen is prima tegen Hotwheels, als ik die nog niet heb en ze zien er onbespeeld uit dan ben ik zeker geinteresseerd. :mrgreen:

Heb ook nog een stuk of 50 Japanse Diapet (1:40) modellen te koop...gezien je naam kan dat misschien wel interessant zijn :?: :idea:
Greetz Jacco
PAUDI MODEL
Jacco
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 aug 2009 23:57
Schaal: 1:18
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door Jacco »

Gisteren weer een doosje Hotwheels binnen gekregen...58 stuks. Heb nu al binnen 3 weken ruim 150stuks erbij. Dat schiet tenminste een beetje op. Komende week komt er nog een doosje uit Amerika binnen met 30 stuks, voornamelijk nieuwe HW's.

Zal binnenkort wat close-ups posten. Ben ook met een website bezig waar al mijn modellen op komen te staan. Heb al een eerste opzetje gemaakt, maar ben nog niet zo tevreden. Kijk maar's op http://www.hotwheelshunt.com :mrgreen:
Greetz Jacco
PAUDI MODEL
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Re: Jacco's collectie - De foto's!

Bericht door tom »

Wow, een indrukwekkende collectie... erg veel spul wat je hier niet veel ziet!
Jacco
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 16 aug 2009 23:57
Schaal: 1:18
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Jacco's collectie - Nieuw doosje HotWheels!

Bericht door Jacco »

Gisteren een doosje van 58 stuks ontvangen en daar zaten hele leuke nette HotWheels. Heerlijk om ze 1 voor 1 uit te pakken uit het papier en zien wat er in zit.

Hier wat interessantjes uit de doos:

De Alfa-Romeo!
Afbeelding
Afbeelding

Leuk setje Fords:
Afbeelding

HotRods blijven toppie joppie (wie zegt dat ook toch steeds....)
Afbeelding

Een Anglia! En een fantacy Police car...
Afbeelding

Chevrolet Monte Carlo en Impala
Afbeelding

En de aanwinsten van vandaag. Vond twee T-Hunts in dezelfde ton! :mrgreen: En eindelijk dan mijn eerste Datsun 510 :worshippy:
Afbeelding

Deze week komen er nog twee doosjes, dus het gaat lekker hiero.
Greetz Jacco
PAUDI MODEL
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14084
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Re: Jacco's collectie - Doosje HotWheels ontvangen

Bericht door Ricardo »

:shock: Zo heb je de kast ook zo vol :mrgreen: Weer toppie aanwinsten :worshippy:
Gebruikersavatar
AutoWolf
Berichten: 2965
Lid geworden op: di 23 dec 2008 18:15
Schaal: 1:64
Locatie: Amsterdam

Re: Jacco's collectie - Doosje HotWheels ontvangen

Bericht door AutoWolf »

Die Datsun is de bom Jacco :!: Die fantasy cop car is ook vet en die Alfa is een van de Bat mobielen. De vraag is: welke :?:
Plaats reactie