Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Welkom en al een verdomd mooi resultaat heb je!
Die ANWB R4 is wel erg speciaal, maar er staan aardig wat bijzonder((e) leuke) modellen tussen. Ook leuk om wat Otto's terug te zien
Mr. Dj M. schreef:Welkom en al een verdomd mooi resultaat heb je!
Die ANWB R4 is wel erg speciaal, maar er staan aardig wat bijzonder((e) leuke) modellen tussen. Ook leuk om wat Otto's terug te zien
Jammer genoeg heb ik alleen de 5 alpine van otto , eigenlijk zou ik ze allemaal wel willen hebben die otto uitgebracht heeft en nog uitbrengt alleen vind ik persoonlijk de prijzen veel te hoog. Ik vind zelf dat het wel leuk moet blijven.
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Scenic schreef: aaah.....weer een Renault fan erbij, ik verzamel ook Renault's. Mijn ouders beheren een Renault dealer, dus wel logisch dat ik ook een Renault fan ben
Kan ik ergens je collectie terug vinden? ben wel benieuwd wat je heb!
Roest En Narigheid Achtervolgt U Lange Tijd........... en toch heb ik er een zwak voor!?!
Scenic schreef: aaah.....weer een Renault fan erbij, ik verzamel ook Renault's. Mijn ouders beheren een Renault dealer, dus wel logisch dat ik ook een Renault fan ben
Kan ik ergens je collectie terug vinden? ben wel benieuwd wat je heb!
Welkom hier! Je hebt al een mooie collectie bij elkaar gespaard!
Leuk er nog een Renault verzamelaar bij te hebben.
Moest je vragen hebben over Renault schaalmodellen kan je steeds bij mij terecht, verzamel nu reeds 5 jaar 100% Renault.
mijn verzameling http://www.modelautoforum.nl/viewtopic. ... &start=720
Ziet er goed uit
Een leuke en gevarieerde verzameling heb je daar.
Ik verzamel ook Renaults, met een lichte voorkeur naar de 5.
Mijn verzameling kan je HIER vinden.