Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
jochen schreef:zijn er Belgische geregistreerden van dit forum ook welkom? ik heb wel zin maar niet als enige Belg
misschien kunnen we iets afspreken met Belgische mede-forumers hier
Goed idee Ik wil wel komen, maar heb op bovengenoemde datum geen wagen beschikbaar, dus als er iemand voorbij Antwerpen passeert waar ik mee zou kunnen/mogen meerijden zou dat fantastisch zijn.
Harry: I want you to go back out on that track and hit the pace car.
Cole: Hit the pace car?
Harry: Hit the pace car.
Cole: What for?
Harry: Because you've hit every other goddamned thing out there, I want you to be perfect.
jochen schreef:
misschien kunnen we iets afspreken met Belgische mede-forumers hier
Ik wil hier ook wel naar toe,maar vermits ik geen auto heb denk ik dat ik er niet bij zal kunnen zijn.
ik ga enkel karten omdat ik in westvlaanderen woon zal ik al een tijdje onderweg zijn en er kunnen 3personen(pm mij) mee met mij...hopelijk kunnen er nog Belgen meerijden...
LET WEL
ik start in Izegem via Deerlijk richting Gent - A'pen-.. oppikken is enkel mogelijk via op- en afrit of tankstations ik rij niet tot aan de voordeur maw 10km omrijden.