Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
nou we komen er wel overheen. Hoewel hij niet geliefd is (A3), neem ik wel aan dat hij zijn afspraken nakomt. Er was laatst ook iemand die 3 weken te laat een pakje had gekregen van een verkoper, dus ik denk dat het wel goed komt.
Jos schreef:nou we komen er wel overheen. Hoewel hij niet geliefd is (A3), neem ik wel aan dat hij zijn afspraken nakomt. Er was laatst ook iemand die 3 weken te laat een pakje had gekregen van een verkoper, dus ik denk dat het wel goed komt.
denk ut ook, heb hem aan de tel gehad,
maar 1 ding is zeker, ik bestel nooit meer bij die gozert ook al heeftie exclusieve model ook al geeftie gratis weg
De_Modelautogarage schreef:Ik heb totaal geen problemen met Adri.Vandaag me model binnen gekregen en heb geen maanden moeten wachten.Ook was het model goed verpakt.
Sorry dat ik het zeg... Maar jullie zijn toch 'maatjes'?
En als je zo dicht bij mekaar woont dan hoef je het toch niet via de post te doen?
De_Modelautogarage schreef:Ik heb totaal geen problemen met Adri.Vandaag me model binnen gekregen en heb geen maanden moeten wachten.Ook was het model goed verpakt.
Jongens same here! Ook nooit problemen gehad met hem. Als een model niet binnen was mailde ik hem en mailde hij gewoon terug.