Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
In dit forum verschijnt maandelijks een nieuwe column van één van de leden. Iedereen kan een column inleveren bij de beheerder via PB.
Columns worden door de beheerder één voor één maandelijks geplaatst op volgorde van binnenkomst.
Heel af en toe heb je van die momenten dat je even geen woorden kunt vinden voor een snelle grap, een snedige opmerking, een sarcastische sneer, een kritische noot of een goedbedoelde provocatie. Heel af en toe een moment waarop de grootste mond voor even wordt gesnoerd.
Dit is er zo een....
Ondanks zijn geweldige instelling en enorme vechtlust toch verloren van die khutziekte... rest in peace Matt
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Woorden zijn moeilijk te vinden bij dit plotse onverwachte overlijden van één van de grootste pijlers op dit forum .... alleszins vanuit Belgie wens ik de familie van Matt veel sterkte toe en rest in peace Matt ... je was uniek
Guy De Munter
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Ik kende Matt niet, behalve van zijn indrukwekkende werk en nog meer indrukwekkende vechtlust en optimisme wat naar voren kwam uit zijn berichten op dit forum. Ik heb met hem meegeleefd zoals iedereen hier. Jammer dat ons collectieve duimen voor een goed verloop niet heeft mogen baten. Ik wens zijn familie en vrienden veel sterkte met het verwerken van het verlies.
Zeer triest nieuws. De familie gecondoleerd met dit grote verlies en heel veel sterkte voor komende zware tijd toegewenst.
Matt,
Je bijzondere strijdvaardige manier om je ziekte te lijf te gaan, gaat boven alle bewonderingswaardigheid. Jammer dat je niet meer tijd gegund is. Rust zacht