Groet,
Fred

'Een Smith's Karrier Shop getransformeerd tot een promotiewagen voor The Beatles. Beatles 4 Ever! De afbeeldingen heb ik uit een gratis magazine geknipt dat door Free Record Shop is uitgegeven rond de release van hun complete digitaal geremasterde oeuvre.
Ik heb een zwak voor dit model van Corgi. Het kijkt je wat verdrietig aan en het leent zich perfect om er allerlei toepassingen van te maken. Deze is dan ook zeker niet de laatste.'

'Dit modelletje kocht ik voor een habbekrats bij een ander wagentje. Model zag er dan ook niet uit. Ik had toen juist mijn Corgi promotiewagen klaar en dacht: 'Corgi moet destijds natuurlijk ook bezorgwagens hebben gehad om al die miljoenen modellen bij de verkooppunten te brengen.' Het idee was geboren en ik ben ermee bezig gegaan. Uitgangspunt voor de kleuren is het boek 'The Great Book of Corgi Toys' geweest van Marcel R. van Cleemput. Daar heb ik ook de afbeeldingen uit gekopieerd, op diverse sterk verkleinde formaten (zoals eerder ook bij het Corgi promotiemodel. Toevallig is de roldeur al geel; daar hoefde ik dus niets aan te doen. Alleen maar schoonmaken en weer goed 'rollend' maken.'