NAMAC 2 april
Re: NAMAC 2 april
Ik ga weer op Porsche jacht
- F40F50ENZO
- Schaal: 1:18
Ik zal er ook zijn, auto bij Frank halen 

Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Ik ga er helaas niet zijn dit keer!!
mijn baas doet alsof ie mij goed betaald dus dan moet ik doen alsof ik werk
maar have fun heren
Greetz Richard
mijn baas doet alsof ie mij goed betaald dus dan moet ik doen alsof ik werk

maar have fun heren

Greetz Richard
Hoezo noemen ze het verzamelwoede? ik wordt altijd vrolijk als ik er mee bezig ben!
aanwezig
het is al weer een tijd geleden dat ik er voor het laatst was (lees bijna 2 jaar geleden
)
heb er zin in
het is al weer een tijd geleden dat ik er voor het laatst was (lees bijna 2 jaar geleden

heb er zin in
De VAG verzamelaar in 1:18/1:43/1:87
Aanwezig
mijn eerste x wie staan daar met modellen is daar iets over bekend ik ga eerst mijn subaru ophalen bij ferdinand en dan door naar de beurs
zijn er tips buiten het uitgeven van geld
moet ik voeg gaan of maakt dat niks uit
grz rob
grz rob
- squadraminiatura
- Schaal: 1:43
Hallo Rob,borbase schreef:mijn eerste x wie staan daar met modellen is daar iets over bekend ik ga eerst mijn subaru ophalen bij ferdinand en dan door naar de beurs
grz rob
Dat geld uitgeven gaat daar vanzelf

De deuren voor bezoekers gaan om 10:00 uur open, en dan kun je natuurlijk in de rij gaan staan aanschuiven, als je een half uurtje later komt, loop je praktisch zo door.
Stress is nergens voor nodig, naast diverse professionele handelaren, staan er volop hobby handelaren, en verzamelaars die "vanalles" opruimen.
Concentreer je niet alleen op de gangbare handel, maar kijk zeker bij de vele mede hobbygenoten, ook onder of naast de tafel. Er is altijd wel wat te vinden. Vanaf 14:00 uur begint het af te nemen, en starten sommige tafelhouders al met opruimen, officieel duurt de beurs tot 15:00 uur, en zelfs om die tijd heb ik nog wel eens leuke dingen gevonden.

@Rudie, Guy, en andere MAF-fers,
Ik ben er vroeg en ga eerst lekker op ronde, mijn plan is om ca. 13:00 in het restaurant te landen, dan heb je ook een tafel om naast de koffie en kroketten, je aangeschafte modellen te bewondering

Groeten,
Ferry.
Lijkt me prima Ferry , algemene afspraak in de resto dan om 13:00h voor een viergangenmaal op schaal
I'll be there 

I'll be there ............
- MartinBond
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik ben zo goed als nooit weggegaan met de volle prijs, voor onderhandelen is bij de meeste wel ruimte, ligt eraan waarmee je 't probeert 
En qua aanbod, de 50 jaar oude Dinky's staan naast de nieuwste AutoArts, keuze genoeg

En qua aanbod, de 50 jaar oude Dinky's staan naast de nieuwste AutoArts, keuze genoeg

Met het schitterende weer dat word voorspeld voor zaterdag ga ik toch liever naar 1:1 raceauto's kijken in Spa.
De Namac beurs is voor een andere keer.
De Namac beurs is voor een andere keer.

- squadraminiatura
- Schaal: 1:43
In het groen, Aston Martin Racing,Autofan schreef:Ik ben er dan ook.Hoe herken ik jullie?

Groeten,
Ferry