Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Aha, vandaar bijna de overeenkomst in gekozen nicknames. Eindelijk nog n Remco op t forum Jammer genoeg geen overeenkomst in de collectie maar evenzogoed n mooie verzameling wagens
Ik ben niet zo'n schumi fan, maar een mooie verzameling met hem als thema vind ik wel weer prachtig. (gek is dat eigenlijk ). Zie ik nu ook een fiat 500 ertussen staan? Wat deed hij daarin?
de schumi collectie is prachtig, alleen jammer dat de schumacher clan halverwege is overgestapt naar een ander merk, waardoor de collectie niet afgemaakt kon worden door Pauls Model Art..
Brembo schreef: Mis wel een paar modellen, nr 10, 14, 17 en hoger. De eerste Ferrari's en een enkele Benetton. Had ook begrepen dat sommige modellen nog niet zijn uit gegeven, denk aan de F3, die in ed 43 er wel is.
Nou 10 & 14 zal je wel nooit tegenkomen. Ze staan wel in de lijst maar zijn nooit uitgegeven. En nog nooit door iemand gezien, misschien ooit wel als préproductieversie op de Minichampsfabriek, maar nooit tentoongesteld. De F3 (Reynard F3 German Champion 1990) is er wel maar alleen als MSCnummer 19 en die is precies dezelfde als nummer 10 zelfde minichampsnummer en omschrijving. Nummer 14 is ook nooit uitgegeven helaas, ik betwijfel ook of ze dat alsnog zullen gaan doen in de toekomst.
mooie verzameling, op sommige modellen ben ik toch wel jaloers , maar spaar je van alles wat, en koop je wat je mooi vind, of zoek je enkel van specifieke teams en coureurs.
dat model van jos is zeker niet officieel, dat bestaat niet. Verder heeft het gewoon de helm van de 1996 onyx arrows, en is de auto van hotwheels zo te zien. De livery klopt trouwens ook niet helemaal...
Jos schreef:dat model van jos is zeker niet officieel, dat bestaat niet. Verder heeft het gewoon de helm van de 1996 onyx arrows, en is de auto van hotwheels zo te zien. De livery klopt trouwens ook niet helemaal...