Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
ik heb vandaag mijn 5de exemplaar ontvangen via de post
en heb er een paar op het oog waar ik een bod op gedaan heb
hier zijn alvast de foto's van mijn nieuwe aanwinst
ik heb vandaag weer een mooi model gekocht
het gaat over een honda civic met een figuur letie
mag hem morgen gaan halen het is wel niet in schaal 1/18
maar hij gaat zeker mooi bij mijn collectie staan
foto's volgen zodra ik hem heb
wat je allemaal niet op het internet tegen komt
soms zijn de prijzen echt wel schandalig omdat ze zo gezegt zeldzaam zijn
in ieder geval ben ik juist een mooi exemplaar tegen gekomen
het gaat over de mitsubishi laner van tokio drift
ik heb een bod gedaan en hopelijk mag ik hem binnenkort bij mijn colectie toevoegen
Tja, ik heb de hele collectie bijna compleet en ik kan je zeggen dat de prijzen van de modellen varieren van 30 tot 200 euro. Als je wat meer info nodig hebt over modellen, prijzen, welke er allemaal zijn of wat dan ook hoor ik het wel.
Bjorn schreef:Tja, ik heb de hele collectie bijna compleet en ik kan je zeggen dat de prijzen van de modellen varieren van 30 tot 200 euro. Als je wat meer info nodig hebt over modellen, prijzen, welke er allemaal zijn of wat dan ook hoor ik het wel.
dank u voor u aanbod
ik weet dat de camaro ss en de dodge challenger van 2fast 2furious tussen de 50 en 150 euro zitten
maar je gaat mij niet vertellen dat de mitsubihi eclips van brain 90 euro is omdat hij zeldzaam is
als je op een 2dehans site kijkt smijten ze hem voor 30en 40 euro naar u kop
Dat klopt, de Eclipse moet je inderdaad voor 30 euro kunnen vinden. Misschien iets duurder als ie met doos is. De originele verpakking is wel een meerwaarde voor deze auto's. De Challenger is ook nog niet zo duur, maar de Camaro is wel een van de duurste.
Driver-X schreef:Inderdaad, gewoon goed rondkijken.
Ik heb mijn Streetglow versies allemaal voor 20 tot 30 euro kunnen vinden.
ja die streetglows zijn de max denk wel dat die moeilijk te vinden zijn
ben er nog niet veel tegengekomen en als je ze tegenkomt verschiet ik toch van de prijs
weet iemand wat je daar ongveer zou mogen voor uitgeven ik dacht aan tussen de 50 en de 70 euro
Tja is een kwestie van vraag en aanbod hé, ze worden inderdaad zeldzamer met de dag en ik ben blij dat ik destijds er toch nog een deel heb kunnen aankopen zowel in schaal 1:18 als exacte copy in 1:64 maar op een gegeven moment vond ik het te duur aan het worden.
Wel spijt dat ik nooit de yenko heb kunnen kopen voor een redelijk bedrag, maar deze is nu wel de allerduurste uit de serie, ik denk zelfs dat je met 200 eur nog niet zal toekomen