1:18 Ford A Ratrod ombouw UPDATE rusty
Re: 1:18 Ford A Ratrod ombouw UPDATE VERLAGING
Bedankt voor de foto's Misschien is de zoutmethode iets te ruw voor 1:43. mijne is 1:18 dus dat gaat wel goed komen (hoop ik ).
Voor mezelf: Eerst maar eens een roestkleur regelen
Voor mezelf: Eerst maar eens een roestkleur regelen
Re: 1:18 Ford A Ratrod ombouw UPDATE VERLAGING
ja ik denk ook dat het een beetje grof is voor 1/43, maar ik denk dat het bij jou wel in orde komt.
Deze ombouw blijf ik zeker volgen, ik had altijd al een zwak gehad voor hodrods en dergelijke
Deze ombouw blijf ik zeker volgen, ik had altijd al een zwak gehad voor hodrods en dergelijke
Audi till I die!
Re: 1:18 Ford A Ratrod ombouw UPDATE rusty
Hoi,
Ik heb het model afgelopen zondag lopen verven... Ik heb wat rood op mn werk laten mengen naar roestbruinig, dat heb ik opgebracht met een sponsje. Ik heb het net even wat geschuurd zodat het niet meer glans heeft maar mat is, en het origineel geel er op sommige plekken weer doorheen komt Ik heb gewoon normale verf gebruikt, geen humbrol of acryl of wat dan ook, maar gewoon dat spul voor de kozijnen Hadden we over op mn werk
Ik weet niet goed of ik het goed vind, of nog anders moet maken.... Misschien dat ik als ik er meer naar kijk van gedachten verander, maar misschien weten jullie ook nog wel iets... Dus reacties welkom!
Pieter
Ik heb het model afgelopen zondag lopen verven... Ik heb wat rood op mn werk laten mengen naar roestbruinig, dat heb ik opgebracht met een sponsje. Ik heb het net even wat geschuurd zodat het niet meer glans heeft maar mat is, en het origineel geel er op sommige plekken weer doorheen komt Ik heb gewoon normale verf gebruikt, geen humbrol of acryl of wat dan ook, maar gewoon dat spul voor de kozijnen Hadden we over op mn werk
Ik weet niet goed of ik het goed vind, of nog anders moet maken.... Misschien dat ik als ik er meer naar kijk van gedachten verander, maar misschien weten jullie ook nog wel iets... Dus reacties welkom!
Pieter
Ziet er al erg goed uit!
Wel vind ik dat het een beetje erg veel roest is, ik zou het persoonlijk iets mooier vinden als er net iets meer geel doorheen zou komen maar het is wel erg mooi!
Wel vind ik dat het een beetje erg veel roest is, ik zou het persoonlijk iets mooier vinden als er net iets meer geel doorheen zou komen maar het is wel erg mooi!
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Om eerlijk te zijn lijkt het nu net geschuurd hout.
Ik ga de grote vlakken nog meer schuren naar het geel toe. Dan lijkt het hopelijk nog wat meer
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Je bent heel goed op weg en idd iets meer geel door laten schemeren.
Ik vind het leuk gelukt. Mooi setje velgen zouden hem goed staan.
Maarten
- subaru.nr1
- Schaal: 1:18
Ziet er niet mis uit. Zoals SFRC zegt, mooi setje velgen zouden niet mistaan. Zelf dacht ik aan deze.
GEZOCHT: 1/18 subaru world rally team modellen
Bedankt allemaal!
Ik ga denk ik onderstel, velgen, motor, voorruit omlijsting en interieur nog aanpakken... Dus nog wat te doen
Ik weet niet goed, deze velgen zijn ook wel mooi (als ze iets minder glimmen), maar anderen zijn ook wel leuk.. Nadeel is dat ik ze dan niet draaiend kan houden denk ik Ik ga zaterdag avond kijken of ik met iemand een onderdelen en schadeauto's ruil kan doen, misschien heeft hij iets leuks hiervoorsubaru.nr1 schreef:mooi setje velgen zouden niet mistaan.
Ik ga denk ik onderstel, velgen, motor, voorruit omlijsting en interieur nog aanpakken... Dus nog wat te doen
Yes nog eens een update
De roest lijkt me wel goed gelukt, mss een beetje veel...
En die velgen die je voorgesteld hebt zullen wel goed staan denk ik
De roest lijkt me wel goed gelukt, mss een beetje veel...
En die velgen die je voorgesteld hebt zullen wel goed staan denk ik
Audi till I die!
Bedankt!
Ik heb het ook al wel wat bijgewerkt, maar ik denk dat ik het misschien nog meer ga afzwakken....
Die velgen die zijn voorgesteld komen er ook niet onder, die had iemand anders voorgesteld Weet nog niet of er wat anders onder komt..
Ik heb het ook al wel wat bijgewerkt, maar ik denk dat ik het misschien nog meer ga afzwakken....
Die velgen die zijn voorgesteld komen er ook niet onder, die had iemand anders voorgesteld Weet nog niet of er wat anders onder komt..
Ahn ok
Ik heb iets te rap gelezen denk ik.
De velgen kan je nog altijd aanpassen, je ziet wel
Ik heb iets te rap gelezen denk ik.
De velgen kan je nog altijd aanpassen, je ziet wel
Audi till I die!
Ja ligt een beetje aan wat ik nog tegenkom, ga zaterdag ergens voor een ruil met schadeauto's en onderdelen enzo kijken, misschien heeft die wat interessants liggen