mail van Marktplaats, En nu?

Hier kun je over alles discussiëren. Onderwerpen waarop 60 dagen niet is gereageerd worden automatisch verwijderd.
goededag
Schaal: 1:18

Re: mail van Marktplaats, En nu?

Bericht door goededag »

janjaap schreef:Niks van aantrekken van dit geneuzel. En de advertentie gewoon opnieuw plaatsen. Grote kans dat je er dan geen reactie op krijgt.
Via toevalgenerator wordt er een advertentie uitgepikt en de aanbieder lastig gevallen.
Trouwens hoe willen ze bij jou terecht komen, mp heeft alleen een mailadres.
Het punt is dat er gevallen bekend zijn waarvan de account verwijderd waren. En als je zoals ik bijna 80 advertenties hebt staan is het best wel een rotwerk om die allemaal weer te plaatsen.

hier heb je een aantal van die gevallen:
http://www.klacht.nl/2010/11/marktplaat ... -gevolgen/
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 5&start=20
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic ... 1&t=114808
lambo

Bericht door lambo »

Zij hebben het over meubels :doh: , gewoon melden dat het geen meubel betreft maar een modelauto lijkt mij.
Afbeelding
tim1803
Schaal: 1:43

Bericht door tim1803 »

marktplaats is gewoon een k*t site geworden en denken alleen maar aan geld verdienen en
steken al helemaal geen energie in het oplossen van problemen van gratis advertenties
Nelis

Bericht door Nelis »

tim1803 schreef:marktplaats is gewoon een k*t site geworden en denken alleen maar aan geld verdienen en
steken al helemaal geen energie in het oplossen van problemen van gratis advertenties
Precies! Het zijn een stelletje idioten tot en met. Ze lezen niks en ze doen maar wat! Er is geen telefoonnummer (bewust denk ik). Ik heb ook al een geschil gehad met ze.
Ik zou verboden producten zoeken. Mijn advertentie aangepast, weer verwijderd. Weer opnieuw geplaatst. Alles verwijderd. Wel gerectificeerd. Maar ondertussen wel een koper weggejaagd met de mededeleing dat ik niet betrouwbaar was. Al vele reacties gestuurd, maar ik krijg niks meer terug. Het zijn laffe geldwolven geworden! :evil:
Autofan

Bericht door Autofan »

Een telefoonnummer is vaak simpel te achterhalen hoor. Meestal even het emailadres vanaf de @ kopieren en in je adresbalk plakken met www. er voor. In het geval van goededag:
http://www.vandersteenhoven.nl/ met als resultaat:
Herengracht 582-584
1017 CJ Amsterdam
Tel   +31 (0)20 607 79 79
Fax  +31 (0)20 683 19 47
welkom@vandersteenhoven.nl
Afbeelding
tim1803
Schaal: 1:43

Bericht door tim1803 »

Zoals ik het lees haal ik eruit dat ze een telefoonnummer van marktplaats bedoelen.

Groetjes
Autofan schreef:Een telefoonnummer is vaak simpel te achterhalen hoor. Meestal even het emailadres vanaf de @ kopieren en in je adresbalk plakken met www. er voor. In het geval van goededag:
http://www.vandersteenhoven.nl/ met als resultaat:
Herengracht 582-584
1017 CJ Amsterdam
Tel   +31 (0)20 607 79 79
Fax  +31 (0)20 683 19 47
welkom@vandersteenhoven.nl
Autofan

Bericht door Autofan »

Je kan misschien 0527-292898 proberen, maar een klantenservice hebben ze idd niet. Hier nog een link met hetzelfde telefoonnummer.
Afbeelding
goededag

Bericht door goededag »

Ik had het tel.nr. ook al gevonden. Maar... ik ga om 7:00 weg en kom om 16:40 thuis. Dus dan blijft er nog maar vrij weinig tijd over. Zeker als je om 17:00 rijles hebt :D

Maar gelukkig heb ik antwoord
Geachte heer Makkink,

Namens Ruby Nefkens informeer ik u over het volgende.

Vermoedelijk is er iets is misgegaan met verzoek om een kopie van een meubelmodel van Marktplaats.nl te laten verwijderen. Een van de advertentienummers die wij aan Marktplaats.nl hebben doorgegeven, blijkt niet verwijderd te zijn. Het is goed mogelijk dat er een fout is gemaakt met dit advertentienummer, waardoor per abuis uw advertentie van Marktplaats is verwijderd. Wij hebben dit inmiddels aan Marktplaats.nl laten weten.

Uw advertentie voor wat betreft de modelauto kunt u, indien gewenst, terugplaatsen op Marktplaats.nl. Onze excuses voor het ontstane ongemak.

Met vriendelijke groet,

Danielle Wolf
secretaresse van Ruby Nefkens
oftewel ik krijg van de secretaresse van een collega van diegene die erover gaat. Te horen dat het een stomme fout is :D
Dit topic kan voor mijn part dicht.
schuifelhoofd
Contacteer:

Bericht door schuifelhoofd »

goededag schreef:
Uw advertentie voor wat betreft de modelauto kunt u, indien gewenst, terugplaatsen op Marktplaats.nl.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Danielle Wolf
secretaresse van Ruby Nefkens
oftewel ik krijg van de secretaresse van een collega van diegene die erover gaat. Te horen dat het een stomme fout is :D
Dit topic kan voor mijn part dicht.
Dat is het? Geen schadevergoeding voor verloren klanten en beschadigd imago?
En dan nog niet eens de moeite genomen om meteen in het begin effe te checken, ipv zo'n k*t standaard berichtje te sturen...... :doh:
F40F50ENZO

Bericht door F40F50ENZO »

Ik zou ze het volgende sturen:

Het feit dat u advertenties kan laten verwijderen, gebaseerd op een verkeerde perceptie van het aangebodene, kwalificeer ik als verwerpelijk en perfide.
Uw handelswijze in deze kan ik bestempelen als infaam en abject en derhalve voor mijn client dhr. Makkink onverteerbaar.
Het onjuist kwalificeren van het door client aangebodene voorwerp heeft client op niet mis te verstane wijze schade berokkend en derhalve stel ik u aansprakelijk voor de gemaakte kosten.
Aangezien het totaalplaatje van het opnieuw plaatsen van onderhavige product extra tijd kost stel ik u derhalve aansprakelijk voor de somma van € 150,=, zegge honderdenvijftig euro, door u onverwijld te voldoen. Een dergelijke schadevergoeding is wel het minste wat je in casu kan verlangen als client zijn eerbaarheid en goede naam op flagrante wijze geschaad wordt door uw handelswijze.

Hoogachtend,

Mr. F. Enzo
raadsman van dhr. Makkink.

Kijk wat het allemaal betekend weet ik niet precies, maar ik heb op deze manier bezwaar gemaakt tegen mijn OZB beschikking bij de gemeente en ondanks de "geldende regels" zijn ze toch overstag gegaan en is mijn OZB verlaagd....... :cool:
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
goededag

Bericht door goededag »

F40F50ENZO schreef:Ik zou ze het volgende sturen:

Het feit dat u advertenties kan laten verwijderen, gebaseerd op een verkeerde perceptie van het aangebodene, kwalificeer ik als verwerpelijk en perfide.
Uw handelswijze in deze kan ik bestempelen als infaam en abject en derhalve voor mijn client dhr. Makkink onverteerbaar.
Het onjuist kwalificeren van het door client aangebodene voorwerp heeft client op niet mis te verstane wijze schade berokkend en derhalve stel ik u aansprakelijk voor de gemaakte kosten.
Aangezien het totaalplaatje van het opnieuw plaatsen van onderhavige product extra tijd kost stel ik u derhalve aansprakelijk voor de somma van € 150,=, zegge honderdenvijftig euro, door u onverwijld te voldoen. Een dergelijke schadevergoeding is wel het minste wat je in casu kan verlangen als client zijn eerbaarheid en goede naam op flagrante wijze geschaad wordt door uw handelswijze.

Hoogachtend,

Mr. F. Enzo

Kijk wat het allemaal betekend weet ik niet precies, maar ik heb op deze manier bezwaar gemaakt tegen mijn OZB beschikking bij de gemeente en ondanks de "geldende regels" zijn ze toch overstag gegaan en is mijn OZB verlaagd....... :cool:
Lol wat zouden ze zeggen als ik dat echt zou sturen??? :D
MartinBond
Contacteer:

Bericht door MartinBond »

Probeer 't uit, ik wacht op 't eindresultaat :mrgreen:
Afbeelding
BimmerBob

Bericht door BimmerBob »

Ik zou de mail gewoon versturen, wat heb je te verliezen!?
Daarnaast zou ik wel de vetgedrukte stukjes even aanpassen, zoals ik hieronder reeds gedaan heb.
Dit format is netter, zonder fouten en correcter. De basis was uiteraard goed, alleen haal deze kleine foutjes er even uit en het is perfect!

Het onjuist kwalificeren van het door client aangeboden voorwerp heeft client op niet mis te verstane wijze schade berokkend en derhalve stel ik u aansprakelijk voor de gemaakte kosten.
Aangezien het totaalplaatje van het opnieuw plaatsen van onderhavig product extra tijd kost, stel ik u derhalve aansprakelijk voor de somma van € 150,=, zegge honderdenvijftig euro, door u onverwijld te voldoen. Een dergelijke schadevergoeding is wel het minste wat mijn client in casu kan verlangen daar zijn eerbaarheid en goede naam op flagrante wijze geschaad wordt door uw handelswijze.

In afwachting op uw antwoord, verblijf ik.

Mr. F. Enzo
Pooierbakken +1
goededag

Bericht door goededag »

Ik heb niets te verliezen. Dan hadden ze zich maar met hun eigen zaken moeten bemoeien :P
Dus ik had de mail zaterdag al verzonden.

Gisteren was Ruby blijkbaar aan het overwerken tenminste, dit stuurde hij mij om 23:09
Geachte heer M.,

Voor zover ons bekend kan ons geen verwijt gemaakt worden en ligt het foutief verwijderen aan Marktplaats.
Ik verzoek u dan ook contact met Marktplaats op te nemen.

Met vriendelijke groet,

Ruby Nefkens
Volgens mij was hij niet helemaal wakker. Want MP zegt indirect dat de schuld bij het advocatenkantoor ligt.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

BimmerBob schreef:Ik zou de mail gewoon versturen, wat heb je te verliezen!?
Daarnaast zou ik wel de vetgedrukte stukjes even aanpassen, zoals ik hieronder reeds gedaan heb.
Dit format is netter, zonder fouten en correcter. De basis was uiteraard goed, alleen haal deze kleine foutjes er even uit en het is perfect!
....

In afwachting op uw antwoord, verblijf ik.

....
'In afwachting van' is nog correcter :!: :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Plaats reactie