Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hmmm die 2 [ij[jes had ik nog even netjes weggewerkt als ik jou was. Maar verder tiptop gedaan. Ben benieuwd naar de foto's na inrichting.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
St. Paul schreef:Hmmm die 2 [ij[jes had ik nog even netjes weggewerkt als ik jou was. Maar verder tiptop gedaan. Ben benieuwd naar de foto's na inrichting.
Ben daar zelf ook niet zo blij mee maar moet er altijd bij kunnen,zit namelijk een dompelpomp in een put voor grondwater af te pompen.
Het leukste lijkt me nog wel om ieder model uit z'n doosje te halen en een plek te mogen geven Ziet er prachtig uit! (en dus ben ik stinkend jaloers! )
Echt geweldig om zo'n ruimte te hebben en zo te kunnen maken.
En nu kan het leuke werk beginnen met alles in te richten.
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Mooi z'n kelder alleen voor jou interessen! Echt een mooie ruimte om je models op te stellen!
Ook ik kan niet wachten tot de models erin staan en fotootjes ervan te bekijken!
St. Paul schreef:Hmmm die 2 [ij[jes had ik nog even netjes weggewerkt als ik jou was. Maar verder tiptop gedaan. Ben benieuwd naar de foto's na inrichting.
Ben daar zelf ook niet zo blij mee maar moet er altijd bij kunnen,zit namelijk een dompelpomp in een put voor grondwater af te pompen.
Je kan er een ombouw los omheen zetten. Heb ik bij de radiator in mn keuken gedaan. Zit een warmtemeter op, dus daar moet ik altijd bij kunnen. Ik schuif die ombouw er zo omheen en als ze de stand komen opnemen haal ik hem er zo vanaf. Ondertussen is het echter wel netjes wge gewerkt! Kan wat foto's maken als je wilt?