Er schijnt her en der op dit forum nog wat onduidelijkheid te zijn over het hoe en waarom van deze stichting. Ik hoop het op deze manier nog een beetje te kunnen verduidelijken.
Ik heb een stichting opgericht met als doel:
- het bij elkaar brengen van verzamelaars van schaalmodellen (met name model-auto's) op het internet, danwel op enige andere wijze, waarbij gelegenheid wordt geboden tot discussie, ruilen, uitwisselen van ervaringen etcetera;
- het bevorderen en stimuleren van de schaalmodel(auto)hobby met alle bijbehorende zaken;
- het verrichten van alle verdere handelingen, die met het vorenstaande in de ruimste zin verband houden of daartoe bevorderlijk kunnen zijn.
Één van de middelen om dit doel te bereiken is dit forum, een ander middel is de forummeeting. Nu vallen deze media niet onder de verantwoording van de beheerder maar van Stichting Modelautoforum.nl
Dat is het enige wat echt veranderd is.
Ik denk dat vooral de naam Stichting Modelautoforum.nl voor onduidelijkheid zorgt. Dit leek mij echter de meest logische naam omdat dit forum het grootste middel is om de doelstelling te bereiken.
Ik hoop hiermee een stukje onduidelijkheid te hebben weggenomen.
Als je nog vragen hebt stel die dan gerust.