Heel mijn domein is gedefaced

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Ik neem aan dat blokje in portal rechtsboven (zoveel berichten sinds laatste bezoek) ook aan de search-functie hangt ?

Mocht dit niet het geval zijn als ik daar klik krijg ik volgende foutmelding.....
Parse error: parse error, unexpected '}' in /var/www/html/modelcars/forum/search.php on line 128

dacht meld het maar even :shifty:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Jolly Club schreef:Ik neem aan dat blokje in portal rechtsboven (zoveel berichten sinds laatste bezoek) ook aan de search-functie hangt ?

Dat mag je aannemen.
Oprichter van modelautoforum.nl
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

De search functie werkt nu meer als normaal, hoop ik
Matt Modelautos schreef:Kijken of je een IP adres kunt vinden van deze....persoon.

IP adres is niet terug te vinden. Laten we het er maar op houden dat deze persoon een beetje erg :nuts: is.
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Ik begrijp niet dat er niet meer maatregelen getroffen worden tegen zulke ((mensen)) die zoiets doen, wat hebben ze er in hemelsnaam aan?
Buiten de mensen een hoop miserie op de hals te halen zie ik het nut er van niet zitten. Als men die lui op het spoor komt moest men hen goed beboeten, en levenslang verbod op Internet geven.
Is het nog niet erg genoeg dat als je een PC aanschaft, dat je dan nog eens een hoop geld moet uitgeven aan beveiliging van de PC. En dat allemaal om een paar van die ((plezante))mannen van Uw PC te weren. :thump_down:

Frans
Afbeelding

Forza Ferrari
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Frans schreef: En dat allemaal om een paar van die ((plezante))mannen van Uw PC te weren. :thump_down:Frans

Wie zegt dat het een man is. :?:
Statistisch gezien kun je er i.d.d. vanuit gaan, maar zeker is het niet.
Hoe noemen we haar dan trouwens: k*t hackster. :mrgreen:
Een aantal terechte verwensingen hierboven zijn dan namelijk niet van toepassing.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Matt Modelautos schreef:
Frans schreef: En dat allemaal om een paar van die ((plezante))mannen van Uw PC te weren. :thump_down:Frans

Wie zegt dat het een man is. :?:
Statistisch gezien kun je er i.d.d. vanuit gaan, maar zeker is het niet.
Hoe noemen we haar dan trouwens: k*t hackster. :mrgreen:
Een aantal terechte verwensingen hierboven zijn dan namelijk niet van toepassing.

Het maakt al niet uit of het nu een man of vrouw of kind is, het blijft niet te tolereren!

Frans
Afbeelding

Forza Ferrari
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Hier alvast een probleem, staat helemaal bovenaan, en in de shoutbox:

rder kan leden toevoegen'; $lang['No_add_allowed'] = 'Automatisch gebruiker toevoegen is niet toegestaan'; $lang['Join_auto'] = 'Je mag toetreden tot deze groep omdat je genoeg berichten hebt geplaatst'; $lang['Recent_links'] = 'Nieuwe links'; $lang['Guestbook'] = 'Gastenboek'; // Anti Robotic Registration $lang['Wrong_reg_key'] = 'Anti robot register bevestiging fout'; $lang['Validation'] = 'Bevestiging'; $lang['Validation_explain'] = 'Om zeker te zijn dat je geen robot bent type de letters die je ziet.'; ?>
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1242) in /var/www/html/modelcars/forum/viewtopic.php on line 576

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1242) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 709

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1242) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 711

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1242) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 712

En als ik ergens gekeken heb (ombouwprojecten bijv.), dan blijft dat ding oranje :?
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

En er zijn vrij veel dingen omgetoverd naar het Engels :doh: .
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

BU schreef:Hier alvast een probleem, staat helemaal bovenaan, en in de shoutbox:

rder kan leden toevoegen'; $lang['No_add_allowed'] = 'Automatisch gebruiker toevoegen is niet toegestaan'; $lang['Join_auto'] = 'Je mag toetreden tot deze groep omdat je genoeg berichten hebt geplaatst'; $lang['Recent_links'] = 'Nieuwe links'; $lang['Guestbook'] = 'Gastenboek'; // Anti Robotic Registration $lang['Wrong_reg_key'] = 'Anti robot register bevestiging fout'; $lang['Validation'] = 'Bevestiging'; $lang['Validation_explain'] = 'Om zeker te zijn dat je geen robot bent type de letters die je ziet.'; ?>
Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1242) in /var/www/html/modelcars/forum/viewtopic.php on line 576

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1242) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 709

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1242) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 711

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /var/www/html/modelcars/forum/language/lang_dutch/lang_main.php:1242) in /var/www/html/modelcars/forum/includes/page_header.php on line 712

En als ik ergens gekeken heb (ombouwprojecten bijv.), dan blijft dat ding oranje :?

Ik heb nergens last van.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ik ook niet meer :|. Het duurde blijkbaar maar 1 minuut ofzo, maar ik dacht van ik meld het toch maar ff.
Bird
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Bird »

Ik had die text net ook in beeld, maar nu is hij weg. Wel staan de links nog in het engels...
Afbeelding
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Bird schreef:Wel staan de links nog in het engels...

:nuts: :mrgreen:
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Heeft ie 't ff snel verandert, sneaky bastard! :mrgreen:.
Bird
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door Bird »

juist ja... en mij maar voor gek zetten Afbeelding
Afbeelding
Frenk74
Contacteer:

Bericht door Frenk74 »

jelmer schreef:Ik hoop idd ook dat we voldoende beschermd zijn, anders gaan we die hacker even opzoeken met de forumknokploeg! :angry_finger:

Geef maar een telefoontje, ik ga mee :mrgreen: Eventje haarfijn uitleggen, dat we hier niet van gediend zijn :angry_finger:
Plaats reactie