Als beheer van de privé colecties wil ik ook graag even mijn zegje doen.
De privé collecties geven ieder lid de gelegenheid om nieuwe aanwinsten van zijn/haar verzameling te tonen. Maar let wel: de topicstarter is NIET de eigenaar van het topic, anders zou hij/zij wel moderator taken hebben.
We streven ernaar om per lid slechts 1 topic in de privé collecties te hebben om het nog een beetje overzichtelijk te houden. Het is aan de topicstarter of hij/zij een volledig beeld van de verzameling wil geven of slechts een indruk. Veel leden hebben naast de topic in de privé collecties een eigen website waarnaar gelinkt wordt.
De collecties worden gemodereerd, maar niet met de bedoeling ze continu op te schonen tot een soort individueel museum, daar kun je je eigen website voor gebruiken. Het is juist de charme van het forum dat andere leden de gelegenheid hebben om er op te reageren. Als de reacties echt te knullig voor woorden zijn (alleen maar een duimpje en/of smily en nauwelijks zinnige tekst) worden ze na enkele dagen verwijderd. Grove of beledigende teksten e.d. worden z.s.m. verwijderd.
Gezien het huidige tempo waarmee de berichten geplaatst worden in de privé collecties is een meer inhoudelijke opschoning nauwelijks te doen ... Toch zou ik niet gauw iets willen veranderen aan deze opzet. Als een bepaald onderwerp je minder interesseert hoef je niet alles te lezen
Misschien lees je dit bericht wel niet eens
Mike