Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Ik zeg om dezelfde reden af. Ik spaar deze auto's niet, en ik zou het Dat mag jij heul niet zeggen van moeke! vinden als ik um zou winnen terwijl anderen um graag zouden willen hebben.
ik ben maar pas op dit forum. maar ik denk dat ik hier nog een hele tijd lid blijft . maar kan ik niet automatisch geld overmaken? want wie dit forum onderhouden doen werk
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Hoewel het model niet direct in de Le Mans verzameling past, doe ik graag mee. Ik heb nog een klein vitrinetje met modellen van mijn Fiat Spider, het Modelautoforum model en wat andere modellen waar ik een warm plekje voor heb. De Spyker past daar best bij
Misschien moeten we ook een 1:1 auto van het jaar gaan verkiezen.
Nee, maar echt top van Replicars. Dan mag je naam wel wat groter geschreven worden! Ik wens ze alvast succes in volgende verkiezingen met de modellen die komen. Stonden een paar leuke namen tussen!
Ik heb alleen maar veel lof voor Replicars, dat ze "het model van het jaar" ter beschikking hebben gesteld. En het idee van Muiter is gewoonweg geweldig .
Ondanks dat het model schitterend is, hoort het toe te komen aan een verzamelaar die ook zulke modellen verzameld. Muiter kan mij dan ook van de lijst halen om deel te nemen aan deze loting.
Ik wens de overige "vrienden" die wel meedoen allen succes en dat de winnaar veel plezier heeft aan deze mooie aanwinst.