Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
jelmer schreef:Persoonlijk kijk ik er helemaal niet naar, het zal me worst wezen of ik newbie of expert ben
Ja, als je 'expert' bent dan kan je dat makkelijk zeggen. Feit is denk ik dat iemand die nieuw is op een forum zo snel mogelijk van het predikaat 'newbie' af wil. En de enige manier om daarvan af te komen is berichten te posten. Dus zo stimuleer je dat nieuwe (serieuze) gebruikers van het forum zich ook gelijk in de discussies gaan mengen, om dat aantal posts omhoog te helpen. Ik persoonlijk denk dat dat wel aardig werkt. Dus de scheiding tussen 'newbies' tot 25 of 50 posts en 'member' voor alles wat daarboven zit zou ik een goede oplossing vinden.
jelmer schreef:Persoonlijk kijk ik er helemaal niet naar, het zal me worst wezen of ik newbie of expert ben
Ja, als je 'expert' bent dan kan je dat makkelijk zeggen. Feit is denk ik dat iemand die nieuw is op een forum zo snel mogelijk van het predikaat 'newbie' af wil. En de enige manier om daarvan af te komen is berichten te posten. Dus zo stimuleer je dat nieuwe (serieuze) gebruikers van het forum zich ook gelijk in de discussies gaan mengen, om dat aantal posts omhoog te helpen. Ik persoonlijk denk dat dat wel aardig werkt. Dus de scheiding tussen 'newbies' tot 25 of 50 posts en 'member' voor alles wat daarboven zit zou ik een goede oplossing vinden.
Ik ben het met nova eens, ik vond newbie en junior aardig tot ik er genoeg van kreeg en actiever ging posten. Vond het ook leuk om foto's te plaatsten. Het werkte bij mij ook motiverend.
Daar zit wat in. Als er helemaal geen ranks zijn, dan post je minder, en is het forum minder actief. Máár sommige mensen gaan dan juist ontzettend veel posts posten zonder echte inhoud. Die moeten gewoon verwijderd worden, zodat dat helemaal geen zin heeft. Normaal zou ik ook niet mee discusieeren in dit topic, ik zou alleen maar kijken. Maar nu discussier ik toch mee, dus het werkt . Zonder dat je het merkt is het erg motiverend.
Nee, als je mijn hele bericht leest begrijp je het vast wel.
Er is ook een forum dat rangen niet op aantal posts heeft. Maar op de tijd die je op het forum besteed. Misschien is dat een leuk idee? Dan moet er iets zijn dat je na 20 uur bijvoorbeeld Rookie wordt, etc.
misschien andere namen voor de rangen dat niet aan geeft hoe slim je bent maar meer aangeeft hoe actief je op dit forum bent zoals hoe vaak online,hoeveel posts,hoelang je jier al bent dat soort dingen of gewoon de nummer van je posts daar neer zetten.
en het idee om je eigen rang te maken lijkt mij niet zo goed,want dan krijg je als al boven genoemd is alleen maar mensen die gaan pb'en dit is een forum en geen msn achtig iets.
BU schreef:Nee, als je mijn hele bericht leest begrijp je het vast wel.
Er is ook een forum dat rangen niet op aantal posts heeft. Maar op de tijd die je op het forum besteed. Misschien is dat een leuk idee? Dan moet er iets zijn dat je na 20 uur bijvoorbeeld Rookie wordt, etc.
20 uur per dag ben je een Nerd, of liever een super Nerd hahahaha
Maarre serieus, gaat nergens over deze discussie vind ik, Tim heeft naar mijn idee gelijk, dat rangensysteem heeft geen enkel nut, tenzij Forumbeheer met een overtuigend argument komt waarom het er überhaupt op zit.... Ik zou het niet missen als het er niet was
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Ik vind die rangen maar allemaal onzin. Ik heb daar eerlijk gezegd ook nooit zo op gelet en via deze topic ben ik er eigenlijk achter gekomen wat het inhoudt. Om telkens een andere rang te krijgen als je het aantal geplaatste berichten bereikt hebt, vind ik eigenlijk info die totaal geen toegevoegde waarde heeft. Er staat toch al als getal aangegeven hoeveel berichten men geplaatst heeft.
Er staat ook al voldoende info onder: Gebruikersgroepen
Neem bevoorbeeld Curbstone. Als rang staat partner vermeld en wat staat er onder gebruikersgroep, juist ook Partners. Alleen dan in het meervoud.
Bij motorhead staat Forum crew vermeld als rang en onder gebruikersgroepen staat moderators. Is volgens mij toch de zelfde titel, maar alleen dan als verschillende benamingen.
Maar blijven de rangen gehandhaafd, dan stoort mij dit zeker niet.