Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
B.A.Z. 10 schreef:dat je de auto niet mag aanraken.daar heb ik me dus niet aangehouden
dus jij was die lolbroek van de vingervlekken Jammer van het briefje vond ik, achter de zijruiten hing het ook en een de voorkant kwam je zowat niet, nu staat die witte brief overal prominent op de foto
Wat ik ook wel mooi vind is zo'n frame van gebogen chrome buizen waarop je wel eens een auto in de showroom ziet staan. Die buizen zijn zo gebogen dat de auto op één hoek hoger staat dan de andere. Lastig te maken, vermoedelijk...
Nu kun je niet meer terug het eerste deel heb je iig al strak afgehandelt ben benieuwd naar de rest (wordt de omheining ook zo gedetailleerd als op t plaatje? )
Als je nog wat r.v.s moet hebben zoals op het echte hek moet je dat eventjes zeggen misschien kan me pa je nog wel matsen Wat gaat je derde presentatievlak worden