333 SP Hotwheels/Mattel, duurste aankoop ooit voor 1 model, iets meer dan ?30
Als je maar lang genoeg doorgaat worden die bedragen steeds hoger en hoger

Burago is inderdaad niet echt goede kwaliteit. Ze hebben allemaal dezelfde velgen eronder zitten, en de details blijven ook nog weleens hakenMeest betaalbare, waar ik er ook het meest van heb: Bburago, maar dan heb je niet echt een goede kwaliteit.
Beste kwaliteits/prijs verhouding: heb ik niet echt een voorkeur voor, maar heb wel een mooi stukje in mn vitrine (die overgins door mn vader is gemaakt, thx vor alle reacties ) met een stuk of 20-30 308GTB 1:43, in allerlei uitvoeringen, oa een woestijnrijder, 5 gewone en heel wat rally/race auto's
bigodino schreef:
Hoi Jurrien,
Ook welkom namens een mede Ferrari verzamelaar!![]()
Wat betreft de 348: De echte versie is een uniek exemplaar, gebouwd voor Jean Blaton, een Belgische coureur en Ferrari verzamelaar met nauwe banden met de Ferrari fabriek. De auto heet om precies te zijn 348 tbf, met de "f" voor Francorchamps.
De wagen is flink aangepakt, helemaal voor de racerij. Ik heb zelf veel foto's (ook interieur, motor etc.) van deze auto met het racenummer 177 (Spa Ferrari Days 1991).
Over het model weet ik niet zoveel. Heb je meer foto's ervan? Dan kan ik zien of het een beetje lijkt. Men heeft in ieder geval de moeite genomen om de vulgaten van de tankinstallatie in de neus na te maken (of zijn dat stickers?).
Veel verzamelplezier (maar dat heb je al aardig onder de knie)
bigodino schreef:
Hoi Jurrien,
Ook welkom namens een mede Ferrari verzamelaar!![]()
Wat betreft de 348: De echte versie is een uniek exemplaar, gebouwd voor Jean Blaton, een Belgische coureur en Ferrari verzamelaar met nauwe banden met de Ferrari fabriek. De auto heet om precies te zijn 348 tbf, met de "f" voor Francorchamps.
De wagen is flink aangepakt, helemaal voor de racerij. Ik heb zelf veel foto's (ook interieur, motor etc.) van deze auto met het racenummer 177 (Spa Ferrari Days 1991).
Over het model weet ik niet zoveel. Heb je meer foto's ervan? Dan kan ik zien of het een beetje lijkt. Men heeft in ieder geval de moeite genomen om de vulgaten van de tankinstallatie in de neus na te maken (of zijn dat stickers?).
Veel verzamelplezier (maar dat heb je al aardig onder de knie)
motorhead schreef:Volgens mij is hij idd van Cavalino Scrimante, ik zal morgen kijken of ik er nog een afbeelding van heb