miniatuurshop.nl

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Angelique
Berichten: 39
Lid geworden op: do 20 mar 2008 14:30
Contacteer:

Re: miniatuurshop.nl

Bericht door Angelique »

PORSCHE schreef:Komt wel goed ....schatje! :dance:
:lol: Daar gaan we met dit zonnige weer (waarbij glas koude Multivit toch ook wel errug lekker is...) dan maar vanuit :wink:
Mijn complete Audi verzameling staat op: **www.mijndroomautoiseena3.nl**
Uitspraak van het jaar: Komt wel goed ....schatje! :-)
Gebruikersavatar
SirFerrari
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 03 dec 2008 09:13

Re: miniatuurshop.nl

Bericht door SirFerrari »

met deze internetwinkel heb ik mindere ervaring.

Ten eerste staan ze niet open voor de remboers levering. ook niet op speciale aanvraag. ( wat ik persoonlijk liever heb zodat je niet je geld stuurd en niks krijgt) Maar ze stonden er ook niet voor open als special verzoek. Ook hebben ze geen modellen zelf in huis waarbij de levering langer duurt. (voor het model dat ik wou bestellen ) Dus uiteindelijk heb ik de auto ergens anders besteld.
mijn indruk was minder van deze site waren vriendelijk maar niet flexibel niet het gevoel klant is koning ( mischien beetje overdreven maar ja)
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3352
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Re: miniatuurshop.nl

Bericht door St. Paul »

SirFerrari schreef: Ook hebben ze geen modellen zelf in huis waarbij de levering langer duurt.
Misschien heeft dat een beetje met elkaar te maken? En duurt die levering dus wat langer omdat ze het model niet in huis hebben? Lees jij zelf je eigen proza wel eens terug? :doh:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
87peter
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 31 okt 2008 20:29

Re: miniatuurshop.nl

Bericht door 87peter »

Graag willen wij als eigenaar van miniatuurshop.nl met toestemming van het forumbestuur op dit topic reageren. Miniatuurshop.nl is sinds enige tijd overgenomen door ons (Peter en Tineke Wolting).

Wij lezen in dit forum een aantal berichten dat de service niet altijd optimaal zou zijn. Wij vinden het jammer dat in het verleden de service niet altijd optimaal is geweest.

Wij (de nieuwe eigenaren) staan garant voor een snelle service en levering. Mochten er nog vragen zijn of opmerkingen dan horen wij het graag

Tel: 0593-851233
email: helpdesk@miniatuurshop.nl
Gebruikersavatar
Dick's Model Auto's
Berichten: 24
Lid geworden op: za 29 jan 2005 20:16
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: miniatuurshop.nl

Bericht door Dick's Model Auto's »

Na het lezen van de laatste comment van deze wat "bejaarde" topic, eergisteren toch maar eens een 1e bestelling gedaan bij miniatuurshop.nl.
Kreeg snel een order bevestiging en dezelfde dag, uiteraard na mijn (Ideal) betaling, weer een bevestiging dat mijn bestelling "in behandeling" was genomen.
Nu dus even afwachten of de service en de leverings snelheid waargemaakt gaan worden.
Wordt vervolgd zou ik zeggen. :!:
Verzamelaar van voornamelijk Motor City Classics, Signature Models en Ricko in 1:18
Daarnaast Volvo en de T en A Ford in de schaal 1:18 en 1:16
Alles te bekijken op www.dicksmodelautos.nl
Gebruikersavatar
Dick's Model Auto's
Berichten: 24
Lid geworden op: za 29 jan 2005 20:16
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: miniatuurshop.nl

Bericht door Dick's Model Auto's »

Vandaag de modellen ontvangen.
De nieuwe eigenaars houden zich inderdaad aan hun belofte's. Er volgen telkens mailtjes hoe het met de bestelling vordert en binnen een week is alles keurig geleverd.
:!: Wat mij erg tevreden stelde is de meer dan goede verpakking. Er wordt m.i. geen onderscheid gemaakt of je nu een erg goedkoop of erg duur model koopt.
In mijn geval ging het om 2 goedkope plastic Volvo modellen, echter ze waren verpakt alsof het om twee dure AutoArt modellen ging.
Kortom, een zeer goede eerste ervaring met de miniatuurshop.nl. :dance:
Verzamelaar van voornamelijk Motor City Classics, Signature Models en Ricko in 1:18
Daarnaast Volvo en de T en A Ford in de schaal 1:18 en 1:16
Alles te bekijken op www.dicksmodelautos.nl
pizzabakker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 29 mei 2010 12:48

Re: miniatuurshop.nl

Bericht door pizzabakker »

Order (alfa romeo 8C) snel en goed afgehandeld. Woensdagavond bestelt, vrijdagmiddag via TNT in huis.

Niet klantvriendelijk mbt het tonen van prijzen ex btw en bijkomende administratiekosten.
Plaats reactie