1:18 BMW 325i Ombouw (update 13/06/05)

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

leuke modellen hoor! Alleen vind ik het zonde van die bmws waarbij alleen chrome velgen ondergezet zijn, maak het dan een beetje af he :wink:. Enne, Mercedes en BMW is ook een niet vaak genoemde combinatie :mrgreen:.
Bracer

Bericht door Bracer »

BU schreef:leuke modellen hoor! Alleen vind ik het zonde van die bmws waarbij alleen chrome velgen ondergezet zijn, maak het dan een beetje af he :wink:. Enne, Mercedes en BMW is ook een niet vaak genoemde combinatie :mrgreen:.

Hoezo BU? bij mij vallen ze beide onder de DDPB (Dikke Duitse Patser Bakken) :mrgreen: ik vind deze wagens wel fijn om te zien btw, niet te overdreven aangepakt :thump_up: zou je misschien nog wat betere foto's van je verlichtte Merc (dacht ik) kunnen plaatsen?
Afbeelding
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Schaal: 1:18
Contacteer:

Foto's

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Mijn excuses voor de slechte beeld kwaliteit, maar ik ben bezig om een andere camera aan te schaffen. :oops: En ik zal zeker mijn site elke keer weer bijwerken met andere projecten. Ik ben nu bezig met een SL500. Ik heb de amg kit van MTK besteld en die ben ik nu aan het verfen en lichten aan het inbouwen. Ik zal dan de foto's erop plaatsen.

Ik weet mijn god nog steeds niet hoe ik foto's hier kan laten zien. Maar dit is maar een gedeelte van mijn collectie. :(

Zodra ik betere heb dan zal ik ze erop zetten.

By the way die BMW met angels eyes is van mij. Ik ben gek op getunde, maar nette auto's.

mvg,

BBFREAK 8)
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Bracer schreef:
BU schreef:leuke modellen hoor! Alleen vind ik het zonde van die bmws waarbij alleen chrome velgen ondergezet zijn, maak het dan een beetje af he :wink:. Enne, Mercedes en BMW is ook een niet vaak genoemde combinatie :mrgreen:.

Hoezo BU? bij mij vallen ze beide onder de DDPB (Dikke Duitse Patser Bakken) :mrgreen: ik vind deze wagens wel fijn om te zien btw, niet te overdreven aangepakt :thump_up: zou je misschien nog wat betere foto's van je verlichtte Merc (dacht ik) kunnen plaatsen?

Got*******ju :shock:, ik verwarde het met een ander topic :oops: .
marcel04

Bericht door marcel04 »

Waar heb je die spinners vandaan? Los? Of van een ander model afgeript?

Gerespecteerd sponsor Curbstone heeft ook velgen setjes in 1:18, alleen die vind ik persoonlijk iets te duur nog..

Marcel.
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

marcel04 schreef:Waar heb je die spinners vandaan? Los? Of van een ander model afgeript?

Gerespecteerd sponsor Curbstone heeft ook velgen setjes in 1:18, alleen die vind ik persoonlijk iets te duur nog..

Marcel.

En die staan juist veelal op de bekende veilingsites.. voor nog meer geld.
Rakesh_BMW

Bericht door Rakesh_BMW »

Opel-DTM schreef:En die staan juist veelal op de bekende veilingsites.. voor nog meer geld.

Dat klopt, maar ik heb de spinner-velgen van CURBSTONE :P ik heb ze overigens weer van de BMW 325i afgehaalt, en andere erop!!!

Ik hoop dat deze beter staan, ik ben ook al bijna klaar met het spuiten van de BMW in een leuker kleurtje ---> FOTO'S volgen :mrgreen:
Afbeelding
BU
Contacteer:

Bericht door BU »

Ziet er idd beter uit! Enne, jij hebt nog een hele voorraard zo te zien :D.
Rakesh_BMW

Bericht door Rakesh_BMW »

BU schreef:Ziet er idd beter uit! Enne, jij hebt nog een hele voorraard zo te zien :D.

Yep, maar deze "voorraad" zal binnekort een plaatsje onder een paar auto's krijgen!
De BMW 325i ga ik dit weekend zilvermetalic spuiten, en daarna is het interieur aan de beurt ----> daarna is deze BMW zo goed als af :!:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

ziet er nu heel mooi uit tov van hoe hij er eerst uitzag :worshippy: prachtig gedaan :dance:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Opel-DTM

Bericht door Opel-DTM »

Het zilver staat 'm beter dan het rood, ook de verandering van velgen vind ik een vooruitgang :thump_up:
Plaats reactie