Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
leuke modellen hoor! Alleen vind ik het zonde van die bmws waarbij alleen chrome velgen ondergezet zijn, maak het dan een beetje af he . Enne, Mercedes en BMW is ook een niet vaak genoemde combinatie .
BU schreef:leuke modellen hoor! Alleen vind ik het zonde van die bmws waarbij alleen chrome velgen ondergezet zijn, maak het dan een beetje af he . Enne, Mercedes en BMW is ook een niet vaak genoemde combinatie .
Hoezo BU? bij mij vallen ze beide onder de DDPB (Dikke Duitse Patser Bakken) ik vind deze wagens wel fijn om te zien btw, niet te overdreven aangepakt zou je misschien nog wat betere foto's van je verlichtte Merc (dacht ik) kunnen plaatsen?
Mijn excuses voor de slechte beeld kwaliteit, maar ik ben bezig om een andere camera aan te schaffen. En ik zal zeker mijn site elke keer weer bijwerken met andere projecten. Ik ben nu bezig met een SL500. Ik heb de amg kit van MTK besteld en die ben ik nu aan het verfen en lichten aan het inbouwen. Ik zal dan de foto's erop plaatsen.
Ik weet mijn god nog steeds niet hoe ik foto's hier kan laten zien. Maar dit is maar een gedeelte van mijn collectie.
Zodra ik betere heb dan zal ik ze erop zetten.
By the way die BMW met angels eyes is van mij. Ik ben gek op getunde, maar nette auto's.
BU schreef:leuke modellen hoor! Alleen vind ik het zonde van die bmws waarbij alleen chrome velgen ondergezet zijn, maak het dan een beetje af he . Enne, Mercedes en BMW is ook een niet vaak genoemde combinatie .
Hoezo BU? bij mij vallen ze beide onder de DDPB (Dikke Duitse Patser Bakken) ik vind deze wagens wel fijn om te zien btw, niet te overdreven aangepakt zou je misschien nog wat betere foto's van je verlichtte Merc (dacht ik) kunnen plaatsen?
Got*******ju , ik verwarde het met een ander topic .
BU schreef:Ziet er idd beter uit! Enne, jij hebt nog een hele voorraard zo te zien .
Yep, maar deze "voorraad" zal binnekort een plaatsje onder een paar auto's krijgen!
De BMW 325i ga ik dit weekend zilvermetalic spuiten, en daarna is het interieur aan de beurt ----> daarna is deze BMW zo goed als af