Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
[center][/center]
En dan nieuw en voor een redelijke prijs. Ja, ik weet dat het een model uit '97 is en dat 't dus erg lastig wordt om 'm nog te krijgen. De reden dat ik dit model in m'n collectie wil hebben is dat ik dan alle recente modellen van dit team bij elkaar heb (bij een aantal andere Formule 1 teams ben ik minder ver...). Sommige teams heb ik wel al wat mij betreft compleet. In principe zou ik ook hetzelfde model met Diniz erin willen hebben ipv deze, dat maakt me niet veel uit.
Deze modellen zijn in Nederland nooit uitgebracht, de hele oplage is toen naar Engeland gegaan, waarvan het grootste gedeelte naar de Damon Hill fanclub
motorhead schreef:Deze modellen zijn in Nederland nooit uitgebracht, de hele oplage is toen naar Engeland gegaan, waarvan het grootste gedeelte naar de Damon Hill fanclub
Dat is een andere versie van dit model. In die Engelse versie steekt hij z'n arm uit de cockpit. Die staat hier in Nederland in een bekende winkel voor rond de 100 euro te koop. En dat heb ik er niet voorover. De uitvoering met Diniz erin, heb ik na een speurtocht gisteravond op 't internet in Engeland voor een goede prijs te koop zien staan (nieuw!), dat belooft wat goeds.
Gek eigenlijk dat ze een oplage van 4999 stuks al een limited edition noemen. Oplagen van een stuk of 75 a 100 (of uiteraard nog minder)vind ik pas echt limited. Red line maakt er ook zo'n 1000.
Ik weet wel dat het voor Minichamps wel anders is maar toch vind ik het vreemd.
Trouwens ben ik ook nooit een fan van Hill geweest dus dan vind ik zo'n 4000 stuks al helaamal erg veel.
Deze Porsche wil ik echt nog zéér graag hebben.
De piloten enzo ontglippen mij nu even.
Maar het is de Porsche 935 van 1981 of 1982. Van Carousel.
Enkele wijzigingen ten opzichte van de Exoto 935's.
Als iemand deze heeft en zou willen verkopen of gewoon weet te koop staan, dan zou ik u suupppper dankbaar zijn :p
Deze staat bij mij al enkele jaren heel hoog op mijn lijstje.
Het is de ATS-Ford van Jan Lammers uit 1980.
Het is een 1:43 metal kitje en is uitgebracht door het merk Tenarive, maar helaas ook al zo'n 20 jaar uit produktie. Zo nu en dan wordt nog eens een kitje op Ebay aangeboden, alleen kukkelt dan de halve wereld in de laatste twee minuten over dit model heen. (inclusief ikzelf )
Maar 275,00 dollar vind ik toch (veel) te veel van het goede....