Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
coolpappa04 schreef:hallo,veel succes met je ombouw,heb je trouwens veel werk of moeilijkheden gehad om je model uit elkaar te halen?want AA moet je toch wel voorzichtig aanpakken denk ik niet? groetjes peter
Nee, het uit elkaar halen ging vrij moeiteloos, zelfs het stuur bleef niet hangen, iets wat regelmatig gebeurd.
Maar ik ben wel erg voorzichtig idd, heb alle kleine onderdeeltjes ff bij elkaar in een zakje gedaan anders is het straks
Laatst gewijzigd door rpmobilitydesign op do 05 mei 2005 10:40, 1 keer totaal gewijzigd.
mooi gedaan tot hier toe ,welke verf heb je gebruikt? ook de decals vind ik heel goed gelukt,heb je die op gewoon glossy papier afgedrukt?
keep up the good work
coolpappa04 schreef:mooi gedaan tot hier toe ,welke verf heb je gebruikt? ook de decals vind ik heel goed gelukt,heb je die op gewoon glossy papier afgedrukt? keep up the good work
Ik heb een spuitbus (nou ja 1 en een beetje ) gebruik op Acryl basis. Auto lak dus van Motip, Kleur nummer (mocht je geinteresseerd zijn: 43220
Ik ga de decals op mat papier drukken omdat de stickers op de echte auto ook mat zijn. Bovendien is dat papier dunner.
De letters NY Taxi en het nummer op de achter deur doe ik met vreif letters. (van vroeger nog wel bekend) Dat zal ik wel ff laten zien voor de jongere garde
coolpappa04 schreef:mooi gedaan tot hier toe ,welke verf heb je gebruikt? ook de decals vind ik heel goed gelukt,heb je die op gewoon glossy papier afgedrukt? keep up the good work
Ik heb een spuitbus (nou ja 1 en een beetje ) gebruik op Acryl basis. Auto lak dus van Motip, Kleur nummer (mocht je geinteresseerd zijn: 43220
Ik ga de decals op mat papier drukken omdat de stickers op de echte auto ook mat zijn. Bovendien is dat papier dunner.
De letters NY Taxi en het nummer op de achter deur doe ik met vreif letters. (van vroeger nog wel bekend) Dat zal ik wel ff laten zien voor de jongere garde
zeg bedankt voor de tip met de stickers,ik ben nl ook bezig met een ombouw,en over de verf kan ik zeggen dat ik hetzelfde merk gebruik ,alleen over de vernis (blanke lak)ben ik niet zo tevreden ,maar ik heb foto's genomen van de nummerplaat van mijn eigen wagen en die wil ik verkleind afprinten om op mijn ombouwmodel te gebruiken