Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Zou je mij kunnen vertellen wie op de onderstaande foto de Ferrari 512BB heeft gemaakt? En is die 1/43 of iets groter/kleiner? Ik vind 'm erg mooi zoals die op de foto staat
Je zult haast niet geloven, maar het is een simpele Burago 1/43. IK heb de 512 BB wel deels al verder gedetailleerd (velgen, koplampen en rooster)
hij ziet er super uit moet ik zeggen! Waar heb je die koplampen, rooster e.d. dan van gemaakt? En die velgen zien er ook erg goed uit. Het veranderd meteen de hele auto
Je zult haast niet geloven, maar het is een simpele Burago 1/43. IK heb de 512 BB wel deels al verder gedetailleerd (velgen, koplampen en rooster)
hij ziet er super uit moet ik zeggen! Waar heb je die koplampen, rooster e.d. dan van gemaakt? En die velgen zien er ook erg goed uit. Het veranderd meteen de hele auto
HEU..... een likje verf en de wielen zijn ook gewoon standaard Burago wielen
jonnoT schreef:...-Modelbouwer onbekend: Lancia Stratos groep5 nr 111, Lancia Monte Carlo groep5 Giro de Italia nr 576 en Porsche 956 CANON nr 14 (van Janneman)
Die 956 ken ik, die zijn van Corgi. Heel grappige (en goedkope) modellen. Ze zijn er ook in Blaupunkt, Jägermeister, Taka-Q en Yokohama livery's.
- Starter: Ferrari Mondial 3.2, Ferrari 328 GTS
- Fabbri : Auto Avio (de 1ste Ferrari ,die niet zo mocht heten)
- Politoys: Ferrari Modulo (Pininfarina Concept Car)
- Solido: Ferrari 250 GT 2+2
Is die 328GTS van Starter een beetje van goede kwaliteit? Ik heb hier ook 2 bouwpakketjes liggen van een 348TB en 348TS (ongebouwd) en was benieuwd wat nou de kwaliteit van deze modellen is. Op de foto ziet het er erg goed uit, maar ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.
Ik heb al een 328 GTB van Starter in de kast staan en vind de kwaliteit voor dat geld (3 euro ) goed te noemen. Je moet natuurlijk wel rekening houden dat zo'n 328 alweer een tijd geleden (15jaar of zo) is uitgebracht.
Laatst gewijzigd door jonnoT op zo 15 mei 2005 22:33, 2 keer totaal gewijzigd.