Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
@The Red Dream: dat kan ook wel, maar ik wil alles wel even breed en lang hebben... misschien iets korter kan wel, anders past de auto er niet op als hij te smal is, dan steeds de voorkant of achterkant uit en dat is ook lelijk. Ik weet niet wat Plexiglas zuiltjes zijn. Plexiglas, ziet dat er wel mooi uit?
Fantastisch model die DB9 . Mooie kleur ook! Ik zie dat je duidelijk niet (auto)merk gebonden bent. Valt me op dat er maar weinig zijn die dat zijn. Ik wens je veel succes met sparen en door dat bekende virus dat je ebnt opgelopen denk ik dat je regelmatig nieuwe modellen te showen hebt. Ik kan alleen zeggen: Keep 'm coming!
Ben vandaag naar de BMW-dealer geweest.
Ik wou een M5 en een M3 CSL kopen van Kyosho 1:18
Allebei 59 euro. Niet gekocht want ik dacht dat ik hem goedkoper kon krijgen.
Ben vandaag naar de BMW-dealer geweest. Ik wou een M5 en een M3 CSL kopen van Kyosho 1:18 Allebei 59 euro. Niet gekocht want ik dacht dat ik hem goedkoper kon krijgen.
Bij de dealer zal de prijs niet zo gauw dalen ben ik bang. Ik weet nog wel een site waar je die M3 CSL (geen dealer-versie volgens mij, dus zonder tasje) kan kopen voor 49,95 alleen komen er dan nog verzendkosten bij, dus dat scheelt je dan net 5 euri.