Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
jonnoT schreef:ZO dat is weer een hele onderneming. Vraagje : gezien de afmeting van joue diorama's, WAAR LAAT DIE DINGEN
tja, gewoon in mn vitrine hier een foto van mn vitrine(wel een oude)
op de onderste verdieping staat nu mn dealer en daarboven komt dit diorama
als ik ooit nog eens een diorma ga maken denk ik dat het niet meer past maar geen nood, ik kan de Hongwell's met zwart onderplaatje het kapje eroverheen doen en dan op bijv. een boord zetten alhoewel je dan wel minder van de auto's ziet
Mooie Shell wordt dat Ook de mars automaat is cool alleen snicker zou natuurlijk beter zijn!! En waar blijft de Michael Schumacher pop?? Ik zie em nog wel een keer "in the real" (dit was een domme uitspraak)
Hongwell's / Schuco's 1/43: 50!!!
Nieuwste aanwinst(en): Maserati 450 S GP Cuba 1958 en Maserati 151 LM
haha, dat is gaar gelul van simon maar ik zet een levensgroote (kartonnen(bij mij dan papier)) pop van schumacher (alhoewel ik hem haat ) met zn helm bij de ingang dus ik heb nog een vraag: heeft er iemand een foto van Schumacher( wel een nieuwere) MET BENEN
Dus zoiets als dit maar dan met benen en veel nieuwer en z'n hele armen en zonder handtekenig enz.
Overigens heb ik afgelopen week een Cararama Shell-station gekocht, voor maar 4 euro bij een grote drogisterijketen. Lijkt me voor jou ook geen gek idee, wellicht kun je er wat van gebruiken (de zuil met brandstofprijzen bijvoorbeeld). Er zitten twee 1:72 auto's bij, een Pajero en een M-B Shell tankwagen.
Rakesh_BMW schreef:worden de details ook nog geverft na afloop?
of blijft dat "WATER & LUCHT" zo staan
verder vind ik het steeds mooier worden, de details doen het hem zeker, je herkent er zeker een SHELL tankstation in
Keep up da good work
haha, nee dat word nog allemaal geschilderd, ik had het ff op het houtje geschreven zodat ik wist waarvoor het bedoeld was
tom schreef:Fors project... ik ben benieuwd.
Overigens heb ik afgelopen week een Cararama Shell-station gekocht, voor maar 4 euro bij een grote drogisterijketen. Lijkt me voor jou ook geen gek idee, wellicht kun je er wat van gebruiken (de zuil met brandstofprijzen bijvoorbeeld). Er zitten twee 1:72 auto's bij, een Pajero en een M-B Shell tankwagen.
Er waren in totaal 3 setten: Politie, Brandweer en een Shell, ik heb ze alle 3 gekocht , die zuil ga ik denk ik zeker gebruiken