Welkom op het nieuwe forum
- Muiter
- Vriend voor het Leven
- Contacteer:
Sommige leden vonden het menu aan de linkerkant nogal vervelend omdat die bij een klein beeldscherm en/of resolutie een te groot deel in beslag neemt. Je kunt nu door deze knop
het menu sluiten of openen. Ik probeer het nog aan te passen zodat hij de instelling (open of dicht) meeneemt naar de volgende pagina die je opent.

Laatst gewijzigd door Muiter op zo 31 jul 2005 00:16, 2 keer totaal gewijzigd.
Oprichter van modelautoforum.nl
- Jolly Club
- droomautoos
- Contacteer:
- Jolly Club
- Jolly Club
Martin, ligt dat niet aan jouw pc, ik heb er een last van
Misschien wel hoor, maar heb er zowel thuis als op het werk last van

Probeer mezelf nu aan te leren om gewoon via de site te navigeren ipv met internet explorer, maar ja je weet het, wat je éénmaal gewend bent...

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Jolly Club schreef:
Probeer mezelf nu aan te leren om gewoon via de site te navigeren ipv met internet explorer, maar ja je weet het, wat je éénmaal gewend bent...
Zowel boven als onder staat een dergelijk rijtje
Home -> Forum -> Forum beheer -> Welkom op het nieuwe forum
Klik je op de een na laatste heb je hetzelfde effect als die vorige knop. Met als voordeel dat er niet meer wordt aangegeven dt je het topic nog niet hebt gelezen zoals gebeurd met die vorige knop. En de muisreisafstand is vele malen kleiner. FF aanleren.

- Jolly Club
Probeer mezelf nu aan te leren om gewoon via de site te navigeren ipv met internet explorer
Dat zeg ik toch ?

Ander punt:
Mijn PB-box, en misschien wel van meer leden, heeft iets eigenaardigs opgelopen....
Als ik een nieuw bericht ontvang, het lees en beantwoordt, staat er daarna dit icoontje voor

Ik begrijp dat dit is bedoeld om aan te geven dat je hebt gereageerd op het bericht. Het vreemde is dat deze berichten niet worden meegeteld in je inbox, maar nog vreemder vind ik dat je ze niet rechtstreeks weg kan gooien

Pas als ik beantwoorde berichten via bewaren naar archief heb verplaatst kan ik ze verwijderen. Onbeantwoorde berichten kan ik wel direct weggooien.
Ik vind het persoonlijk wat omslachtig, het managen van de inbox is eenvoudiger als je gewoon berichten direct kunt lozen zodra je ze gelezen hebt.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -