Eindresultaat: Jan Lammers Shadow Ford 1979 Argentinië

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Gerben Olsder
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Gerben Olsder »

Matt Modelautos schreef:Nee, je zit er niet naast.
Hij is in het echt ook een stuk donkerder. Ik heb de afbeelding alleen een héél stuk lichter gemaakt in Adobe omdat er anders in het zwart niks meer te zien was.
Er is het juiste verfnummer gebruikt. De kleur is exact gelijk aan de kleur op de beschrijving.
Het is dus vertekend. Zo is het zwart op de foto ook niet echt zo diep zwart als in werkelijkheid.

Ok, lag het dus toch niet aan mij! Ik was al druk mijn foto's aan het bekijken, maar dat hoeft dus niet...

-Gerben-
1:43 Dutch Drivers
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Bericht door Matt Modelautos »

Eindresultaat in eerste bericht.
Carpe Diem

--Aantal verschillende Nederlandse coureurs: 101
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

Mooi resultaat, doe je toch goed hoor :!:
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
Gerben Olsder
Contacteer:

Mooi Matt. Al dat gepruts is het toch wel weer waard geweest.
Hij is echt mooi geworden.
De decals zijn wel een stukje eenvoudiger als de "Leeuw" versie.

Een mooie aanwinst.

-Gerben-
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Gerben Olsder schreef:Mooi Matt. Al dat gepruts is het toch wel weer waard geweest.
Hij is echt mooi geworden.
De decals zijn wel een stukje eenvoudiger als de "Leeuw" versie.

Klopt helemaal. De decals zijn een verademing in vergelijking met de "Leeuw" versie. De meeste decals breng je in een "poep en een scheet" aan op de auto.
Alleen die voor op de neus bij het luchtrooster ( boven het startnummer) is écht een gepiel. Daarbij het minuscule plexiglas plaatje wat hiertussen zit, is dit eigenlijk het meest zenuwslopend. Dit plaatje is zo klein, dat je het volgens mij nog niet eens ziet op de foto's. Maar als ik het goed begrepen heb,...heb jij ook dit kitje. Dan moet je op de originele foto's ( dus NIET op de bouwtekening) maar eens kijken.
Carpe Diem

Bart
Contacteer:

Bericht door Bart »

Heel mooi, ook de kleur. Vindt alleen de witte achtervelg wat minder. Staat er niet bij.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Heel erg geslaagd hoor :thump_up:
bigodino
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Strak gebouwd model! :worshippy:
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
Gerben Olsder
Contacteer:

Matt Modelautos schreef:[..]

Klopt helemaal. De decals zijn een verademing in vergelijking met de "Leeuw" versie. De meeste decals breng je in een "poep en een scheet" aan op de auto.
Alleen die voor op de neus bij het luchtrooster ( boven het startnummer) is écht een gepiel. Daarbij het minuscule plexiglas plaatje wat hiertussen zit, is dit eigenlijk het meest zenuwslopend. Dit plaatje is zo klein, dat je het volgens mij nog niet eens ziet op de foto's. Maar als ik het goed begrepen heb,...heb jij ook dit kitje. Dan moet je op de originele foto's ( dus NIET op de bouwtekening) maar eens kijken.

Hee Matt,

Ik heb de foto in het kitje eens bekeken en daar is het idd wel goed zichtbaar. Als je dan naar je model kijkt dan zie je hem ook wel, maar je moet idd weten waar je naar moet zoeken.
Zou een beetje transparante plasticlijm niet een oplossing zijn?

-Gerben-
Matt Modelautos
Erelid
Contacteer:

Gerben Olsder schreef:Hee Matt,
Ik heb de foto in het kitje eens bekeken en daar is het idd wel goed zichtbaar. Als je dan naar je model kijkt dan zie je hem ook wel, maar je moet idd weten waar je naar moet zoeken.
Zou een beetje transparante plasticlijm niet een oplossing zijn?

Ik heb het vast kunnen zetten met transparante 2-componenten lijm. Groot voordeel is wel dat Tameo er 4 stuks bijdoet. Je kunt er dus enkele verprutsen.....of zoek laten raken, want zo een minuscuul klein doorzichtig plaatje wil wel eens spoorloos verdwijnen. Je hebt bij wijze van spreken al een vergrootglas nodig om te kijken of het tussen je pincet zit. :mrgreen:
Carpe Diem

Plaats reactie