Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
JurrienK schreef:ayrton, is die LEGO Ferrari truck het waard om te kopen? Ik vind ze meestal te duur, en heb het idee dat hij hardstikke vierkant wordt...
tja daar kan je gelijk in hebben,maar hij is van mijn zoon kevin en hij koopt met zijn geld wat hij wilt ,zo gaat het hier in huis
ferrarionly schreef:Ik heb ook die Ferrari Lego truck, ik vind het een enorm leuk ding, je kan het ook nog ombouwen naar een pit room, ik vind het wel de moeite waard. Ik ben zelfs zo gek geweest om de 1:10 Enzo te nemen van Lego, halve dag mee bezig geweest
Heb in Tsjechie ook voor de keuze gestaan er 1 te kopen, maar vond hem er uiteindelijk niet erg realistisch uitzien... ik had dan de 1:12 versie dacht ik in mijn handen...
Die onderste heb ik van Tyrrell (met doosje)... met de 6-wiels wagens... En ja, alle modellen in die serie worden getrokken door FIAT (Geen wonder, Polistil is een Italiaanse fabrikant).
en dan min in box de kremer sevice bus met Porsche 956
Matchbox gebruikt dezelfde set voor Williams (waar men een sticker Renault op een Iveco plakte) en Ferrari. Ik heb ook dat setje van Williams met die televisieauto, de DAF trekker e.d. Mooi spul!!
De enige "autosport transporter" die ik heb, is een oude vrachtwagen van Majorette met 2 formule 1 auto's in Marlboro kleuren. Geen idee of het ook een echt officieel formule 1 team was, ik heb weinig verstand van autosport.