Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Er zit hier een multimediaketen in Nieuwegein en volgens mij in Hoorn, die heeft een stapel 1:18s van Solido voor 12,50 per stuk. Daar zit veel oud US-spul tussen, waaronder die 'vuile' Ford en een auto uit de Carrera Panamericana, een paar pickups en nog veel meer.
tom schreef:Er zit hier een multimediaketen in Nieuwegein en volgens mij in Hoorn, die heeft een stapel 1:18s van Solido voor 12,50 per stuk. Daar zit veel oud US-spul tussen, waaronder die 'vuile' Ford en een auto uit de Carrera Panamericana, een paar pickups en nog veel meer.
Hmmzzz, die vuile Ford heb ik al..
ALs ik in de buurt ben, toch maar eens gaan kijken daaro...
tom schreef:Er zit hier een multimediaketen in Nieuwegein en volgens mij in Hoorn, die heeft een stapel 1:18s van Solido voor 12,50 per stuk. Daar zit veel oud US-spul tussen, waaronder die 'vuile' Ford en een auto uit de Carrera Panamericana, een paar pickups en nog veel meer.
Bedoel je dat er vlak bij mij in de buurt er ook solido's voor €12,50 worden verkocht? Ik woon in Hoorn NH, als die hoorn bedoeld kan je dan even een PB sturen met welke keten dat is en of ze ook Ferrari's kunnen hebben?
Beetje lastig dat je overigens niet gewoon kunt melden welke winkel dit is, ik heb niet echt aandelen in die keten maar wil gewoon medeforummers helpen met het vinden van leuke modellen voor niet teveel geld...
nej ik denk niet dat ze die hebben denk dat eigenlijk alleen de 612, F50, GT3, en de corvette C6 cabrio en de normale er zijn...
Toegevoegd na 23 minuten:
dan nog even iets..
er werd over de kleur van de corvette gesproken: geen felrood maar iets lichter dan bordeux rood...
wil iemand een foto hiervan plaatsen
Ook ik was langs de Kruidvat gegaan,er stonden alleen de Ferrari 612(Zilver en Blauw) en 2 klassiekers(E-Type en een Mercedes),Ik heb een blauwe 612 gekocht:)(ik kreeg van me tante 20 euro,maar we hadden het al gehaald)