aanbieding kruidvat...

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
tom

Bericht door tom »

Er zit hier een multimediaketen in Nieuwegein en volgens mij in Hoorn, die heeft een stapel 1:18s van Solido voor 12,50 per stuk. Daar zit veel oud US-spul tussen, waaronder die 'vuile' Ford en een auto uit de Carrera Panamericana, een paar pickups en nog veel meer.
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

tom schreef:Er zit hier een multimediaketen in Nieuwegein en volgens mij in Hoorn, die heeft een stapel 1:18s van Solido voor 12,50 per stuk. Daar zit veel oud US-spul tussen, waaronder die 'vuile' Ford en een auto uit de Carrera Panamericana, een paar pickups en nog veel meer.

Hmmzzz, die vuile Ford heb ik al..
ALs ik in de buurt ben, toch maar eens gaan kijken daaro...
Greetz, Kale
JurrienK
Contacteer:

Bericht door JurrienK »

tom schreef:Er zit hier een multimediaketen in Nieuwegein en volgens mij in Hoorn, die heeft een stapel 1:18s van Solido voor 12,50 per stuk. Daar zit veel oud US-spul tussen, waaronder die 'vuile' Ford en een auto uit de Carrera Panamericana, een paar pickups en nog veel meer.

Bedoel je dat er vlak bij mij in de buurt er ook solido's voor €12,50 worden verkocht? Ik woon in Hoorn NH, als die hoorn bedoeld kan je dan even een PB sturen met welke keten dat is en of ze ook Ferrari's kunnen hebben?
Bekijk ook mijn site: http://www.myprojects.nl/jurrienk
tom

Bericht door tom »

Beetje lastig dat je overigens niet gewoon kunt melden welke winkel dit is, ik heb niet echt aandelen in die keten maar wil gewoon medeforummers helpen met het vinden van leuke modellen voor niet teveel geld...

PB verstuurd.
jvdb

gekocht

Bericht door jvdb »

ben net naar de kruidvat geweest omdat hij gistere gesloten was wegens verbouwing...

een ferrari 612 (blauw) gekocht en een corvette C6 (rood)

mooie modellen :thump_up:
...
Rakesh_BMW

Bericht door Rakesh_BMW »

Weet iemand toevallig of ze ook de bmw 645i coupe hebben :?: :?:
(=het vorige forummeetingmodel) want deze heb ik ook nog nodig, en 14 euri's is bijna nix :mrgreen:
jvdb

Bericht door jvdb »

nej ik denk niet dat ze die hebben denk dat eigenlijk alleen de 612, F50, GT3, en de corvette C6 cabrio en de normale er zijn...

Toegevoegd na 23 minuten:

dan nog even iets..
er werd over de kleur van de corvette gesproken: geen felrood maar iets lichter dan bordeux rood...
wil iemand een foto hiervan plaatsen

alvast bedankt :dance:
...
tom

Bericht door tom »

Bij de eerder genoemde multimediaketen in Hoorn en Nieuwegein hebben ze uit de vorige aanbieding nog een stapeltje 645Ci's voor 12,50.

Dit is de Corvette, kon geen betere foto vinden:

AfbeeldingAfbeelding
lord-j

Bericht door lord-j »

Hoe lang duurt de actie nog?
Kale
Schaal: 1:64

Bericht door Kale »

lord-j schreef:Hoe lang duurt de actie nog?

Zo lang de voorraad strekt, bij Kruidvat is het meestal: op=op..

Dus niet te lang wachten...
Greetz, Kale
jvdb

Bericht door jvdb »

bedankt voor de foto...
is toch dezelfde kleur als de mijne... ik heb er nog even een felrode naast gezet dan zie je idd het verschil in kleur wel..

de rode kleur staat de corvette goed iig :dance:
...
lord-j

Bericht door lord-j »

Ook ik was langs de Kruidvat gegaan,er stonden alleen de Ferrari 612(Zilver en Blauw) en 2 klassiekers(E-Type en een Mercedes),Ik heb een blauwe 612 gekocht:)(ik kreeg van me tante 20 euro,maar we hadden het al gehaald)
Gesloten