Welke F355 UT of Hotwheels?
De achterkant van de Hotwheels is niet geheel kloppend. Echt uitleggen kan ik het niet maar het klopt op een of andere manier gewoon niet.
Wat ik ook opvallend vind is dat de Hotwheels zwaarder is dan de UT.
Weet iemand hoeveel verschillende versies van de UT bestaan? en daar bedoel ik mee de kleuren combinaties. bv rood van buiten en zwart van binnen maar ook beige van binnen of stoelen in het midden rood en met zwarte randen.
Wat ik ook opvallend vind is dat de Hotwheels zwaarder is dan de UT.
Weet iemand hoeveel verschillende versies van de UT bestaan? en daar bedoel ik mee de kleuren combinaties. bv rood van buiten en zwart van binnen maar ook beige van binnen of stoelen in het midden rood en met zwarte randen.
- De_Modelautogarage
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Je ziet er regelmatig een paar op Ebay Nederland verschijnen, o.a. een blauwe en een zilvere.. De verkoper zegt dat ze niet in de winkels te koop zijn geweest maar alleen op een of andere beurs (Nurnberg Toyfair ofzo). De verkoper zegt ook dat er nooit een doos bij heeft gezeten, dus je weet nooit zeker of je genept wordt.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
- De_Modelautogarage
- Contacteer:
- jelmer
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
http://www.scale18.com/cgi-bin/search18?index=0&from=search18&func=search&txt=ferrari+355+ut&what=0&exchange=&format=1&user=&password=&num=100&language=0&sort1=-1&sort2=-1&sort3=-1&sort4=-1&sort5=-1&sort6=-1&sort7=-1&sort8=-1&sort9=-1
Dat zijn zowat wel de soorten en kleuren die er zijn gemaakt van UT denk ik.
En als het goed is (schiet me lek als het niet zo is) is er ook nog een hele beperkte oplage gemaakt in een donkerblauwe kleur. Origineel UT en nergens te vinden.
- De_Modelautogarage
- Contacteer: