Kyosho 1:18

kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Ik zit achter de ring taxi aan. Daar worden 100 gelimiteerde modellen op de ring verkocht. Eerst nog eens zien of ze dat wel nakomen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

kwiebje schreef:Ik zit achter de ring taxi aan. Daar worden 100 gelimiteerde modellen op de ring verkocht. Eerst nog eens zien of ze dat wel nakomen.
Ben benieuwd wat er dan anders aan is ten opzichte van de versie die binnenkort in de winkels ligt. Zal wel een speciale doos omheen zitten denk ik :mrgreen:
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

Ricardo schreef:[..]

Ben benieuwd wat er dan anders aan is ten opzichte van de versie die binnenkort in de winkels ligt. Zal wel een speciale doos omheen zitten denk ik :mrgreen:
stukje asfalt, certificaatje + 80euro bovenop de normale prijs. beetje onzinnig ook al is het er 1-tje uit een oplage van 100 stuks.

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bart
Berichten: 1441
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:04
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Bericht door Bart »

Ik zie het net ook op Ebay staan. Veels te veel geld. Model is niks bijzonders aan. Gewoon lekker de standaard versie kopen.
Gebruikersavatar
De_Modelautogarage
Berichten: 1804
Lid geworden op: vr 25 jun 2004 19:21
Schaal: 1:18
Locatie: Den Haag.
Contacteer:

Bericht door De_Modelautogarage »

Die op Ebay is toch ook de normale versie(zo aan de doos te zien op de achtergrond?)
De_Modelautogarage
1:43 -> 56
Tekno -> 7
Gebruikersavatar
Ricardo
Moderator
Berichten: 14083
Lid geworden op: za 11 okt 2003 22:08
Schaal: 1:43
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

:lol: Wordt gaten ontwijken daar op de baan :mrgreen: Maar het is inderdaad erg duur maar de echte liefhebber zal het wel kopen denk ik.
Gebruikersavatar
bigodino
Berichten: 486
Lid geworden op: do 30 okt 2003 21:38
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door bigodino »

Al meer dan een jaar zijn we in blijde afwachting van de nieuwe versies van de Ferrari Daytona Competizione (Thomson, Carrefour, nog een Pozzi). Nu komen de eerste Thomsons te koop op Ebay, bijna zonder uitzondering aangeboden door Fransen. Eentje beweert in zijn advertenties dat het model niet voor de hele wereld beschikbaar zou zijn. Het lijkt er inderdaad op dat dit model alleen op de Franse markt uitgebracht is?

Weet iemand hier meer over?
Groeten, Peter

zie de knop WWW voor mijn verzameling info
rsh_scuderia
Moderator
Berichten: 7309
Lid geworden op: di 19 apr 2005 00:08
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Dat gerucht gaat al geruime tijd. :|
Zou het erg jammer vinden als ons land verstoken blijft van de nieuwe levering, zit namelijk al geruime tijd te wachten op dit model en de verschillende verkoopsite zijn schaars met deze auto, of anders tegen de absolute hoofdprijs
Gebruikersavatar
motorhead
MAF Adviseur
Berichten: 1244
Lid geworden op: di 27 apr 2004 16:01
Locatie: Egmond Binnen

Bericht door motorhead »

Uit betrouwbare bron weet ik dat de thomson uitvoering op korte termijn in Nederland leverbaar is :mrgreen:
Gebruikersavatar
St. Paul
Berichten: 3353
Lid geworden op: vr 16 jul 2004 21:57

Bericht door St. Paul »

Fransen kregen de eerste AA Aston Martins ook 3 maanden eerder dan NL. Komt hier ook altijd wel alleen duurt het wat langer. :thump_up:
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
Gebruikersavatar
Jolly Club
Berichten: 4652
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:55

Bericht door Jolly Club »

Kyosho heeft van de Lancia 037 Rally ná de Martini-versies ook enkele Totip-versies uitgebracht.

Weet iemand of er bij Kyosho plannen bestaan om de Lancia Delta HF Integrale in Totip dan wel Repsol-versies van '92/'93 te gaan leveren ??

Hoor het wel ... :dance: :thump_up:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Gebruikersavatar
droomautoos
Berichten: 856
Lid geworden op: di 07 okt 2003 22:21
Locatie: Schijndel
Contacteer:

Bericht door droomautoos »

Er komt nog een nieuwe delta uit

KYO08342C LANCIA DELTA RALLY 1/18 NEW 2007

maar welke versie weet ik tot op heden niet
Open bodies schoppen kont
Gebruikersavatar
fobie
Berichten: 1149
Lid geworden op: zo 24 okt 2004 12:38
Schaal: 1:18
Locatie: Ieper

Bericht door fobie »

De Deltas die ik weet die uitkomen zijn de #3 en de #4.De #4 deze keer zonder lichtbak.De 037 Totip komt opnieuw uit maar met de lichtbak.Deze gegevens heb ik van een Amerikaans forum.Of ze waar zijn weet ik niet
Gebruikersavatar
boerke04
Berichten: 1530
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 15:46
Locatie: Banholt

Bericht door boerke04 »

Weet iemand eigenlijk wanneer de 1:18 Ferrari F40 van Kyosho uit gaat komen?


Edit: Ik word er net door de hoog boven ons verheven Vis op gewezen dat ik deze vraag in het autosportmodellengedeelte heb geplempt :doh: . Bij deze dan ook mijn nederige excuses aan een ieder die ik hiermee heb gekwetst of op een andere manier overlast heb bezorgd :mrgreen: 8) :angel: .
Laatst gewijzigd door boerke04 op zo 01 apr 2007 23:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Montezemolo
Berichten: 6320
Lid geworden op: do 09 nov 2006 12:55
Schaal: 1:18
Locatie: Ermelo
Contacteer:

Bericht door Montezemolo »

boerke04 schreef:Weet iemand eigenlijk wanneer de 1:18 Ferrari F40 van Kyosho uit gaat komen?
Uit betrouwbare bron eind dit jaar als de hipe van hotwheels is verdwenen.

Kyosho is namelijk van Mattel voor groot gedeelte, kijk maar op de recente verpakkingen van Kyosho.

Montezemolo :thump_up:
Gesloten