Prive' collectie jhz F1

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Jos
Schaal: 1:43

Bericht door Jos »

inderdaad, een zeer mooie verzameling! Wat is er eigelik met je 1:3 (??) helm van Jos gebeurt (het vizier)?
StygianMax
Contacteer:

Bericht door StygianMax »

What an amazing collection JHZ! :worshippy: :worshippy: :worshippy: The pit crews and dioramas look amazing!
Afbeelding
boerke04

Bericht door boerke04 »

Ik was na het zien van de Verstappenfoto's al onder de indruk, maar nu ben ik helemaal stil :shock: . Je hebt echt een topverzameling :thump_up: .
Afbeelding
JHZ

Bericht door JHZ »

Ja Jos, raar he' dat vizier van die helm, ik kocht hem zo op ebay de verkoper had het er wel bij verteld het lijkt wel of het verdroogd is of zo of een reactie op iets.

Ik kan het zo vervangen alleen tijd is mijn grootste probleem.
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Zeer fraai. Als je wat Ferrari's weg doet: hanskleinenberg@hotmail.com :D Heel mooi!!! :worshippy: :worshippy: :worshippy: De F93A en de Fiorano Testcar van Ferrari zijn te gek en vet waardevol, wist je vast wel :wink:. Die testcar moet ik toch echt maar ns ergens op de kop tikken! :drool: :dance: Van harte welkom nog trouwens :D
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Fraaie Collectie JHZ :thump_up:

Hoewel ik de laatste tijd steeds minder in F1 geinteresseerd raak, ben ik toch wel weer onder de indruk van de aanblik van zovéél prachtige modellen :angel:

O ja, nog even weer van de gelegenheid gebruik maken om te kunnen roepen dat ik die oude wagens (Mansell 92 en Marlboro McLaren bijv. ) een stuk mooier en strakker vind dan die nieuwerwetse spoilerpakketjes :mrgreen:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Porsche

Bericht door Porsche »

8) Proficiat met je mooie collectie :thump_up: :worshippy:
Zie daar ook een pitbox van bij Armand-Modelcars :doh: :angel: :worshippy:
Plaats reactie