Jay's Collectie (update 17-01-07, F1 modellen)
- hanzjepanzje
Welkom!
Exoto's zijn absoluut geweldig inderdaad! Mooie foto's. Leuk dat je je verzamling weer aan het uitbreiden bent. Ken ik misschien spellen waar je aan meegewerkt hebt?
Toegevoegd na 2 minuten:
Laat maar, zag de links al staan. Ik ken de games maar heb ze zelf nooit gespeeld. Ze zien er goed uit!! Ga zo door en ik ben benieuwd naar de volgende modellen die je toevoegd!
Exoto's zijn absoluut geweldig inderdaad! Mooie foto's. Leuk dat je je verzamling weer aan het uitbreiden bent. Ken ik misschien spellen waar je aan meegewerkt hebt?
Toegevoegd na 2 minuten:
Laat maar, zag de links al staan. Ik ken de games maar heb ze zelf nooit gespeeld. Ze zien er goed uit!! Ga zo door en ik ben benieuwd naar de volgende modellen die je toevoegd!
Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Welkom op het forum
Zo te lezen ben je iemand met dure smaak, Exoto's doen het altijd goed
En ook nog eens 8 Vipers
toe maar. Mijn persoonlijke favoriete wagens (als noem ik het liever Dodge Vipers
)
Welke uitvoering heb je als ik vragen mag? Zelf bezit ik 4 uitvoeringen van de competitie Vipers van Aa, de SRT-10 van Aa en de GTS en RT-10 van Bburago

Zo te lezen ben je iemand met dure smaak, Exoto's doen het altijd goed

En ook nog eens 8 Vipers

Welke uitvoering heb je als ik vragen mag? Zelf bezit ik 4 uitvoeringen van de competitie Vipers van Aa, de SRT-10 van Aa en de GTS en RT-10 van Bburago

en heel lang weggeweest vanwege mijn werk. Maja ik mag niet te klagen als ik heel de dag tussen de mooie autos moet rondlopen voor enkele maanden over de hele wereld
maarja, eenmaal thuis maar weer eens rondgaan kijken naar wat leuke modelletjes voor de verzameling. Deze is vanmorgen binnengekomen.

maarja, eenmaal thuis maar weer eens rondgaan kijken naar wat leuke modelletjes voor de verzameling. Deze is vanmorgen binnengekomen.
Laatst gewijzigd door Jay op ma 17 jul 2006 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
GTR2 is voor de PC, en die komt gauw zat.fish88 schreef:Erg mooi weer![]()
Hoe loopt het met GTR2, wanneer kan ik hem op mijn xbox360 spelen
Heb afgelopen maanden geluidsopnamen gedaan in verschillende race autos waaronder de c6r van GLPK racing. Wat een geluid!! Opnames gemaakt met een dolby surround microfoon. As je dat terug hoord op een goed geluids setje, pfffff adembenemend...letterlijk.
hier een piccie van onze installatie in een van de Ason Martin DBR9´s

Laatst gewijzigd door Jay op di 18 jul 2006 06:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- fish88
- Schaal: 1:43
Ik ben niet jalours op je baan hoor...Jay schreef:[..]
GTR2 is PC only, en die komt gauw zat.
Heb afgelopen maanden geluidsopnamen gedaan in verschillende race autos waaronder de c6r van GLPK racing. Wat een geluid!! Opnames gemaakt met een dolby surround microfoon. As je dat terug hoord op een goed geluids setje, pfffff adembenemend...letterlijk.
hier een piccie van onze installatie in een van de Ason Martin DBR9´s
members.home.nl/a.derooij/DSCF9914.jpg

Dus dit bericht is niet waar?
http://www.gamer.nl/doc/32059

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."