1e project golf iv gti ( update eindelijk)

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
B(BMW)+B(BENZ)Freak
Schaal: 1:18
Contacteer:

Bericht door B(BMW)+B(BENZ)Freak »

Rayzer, vind je de velgen niet iets te groot ervoor :?

Maar nog steeds keurig! :thump_up:
==============================
Nieuwe website: https://www.facebook.com/pages/Bbfreaks ... =bookmarks
rayzer

Bericht door rayzer »

De velgen hadden 2 a 3 mm kleiner gemogen maar die had ik niet, en de velgen die ik wel had waren 33mm en dit vindt ik persoonlijk niet mooi op een auto met zulke bumpers dan krijg je het id van een bmw 7 serie met 13inch velgen eronder.

Ben wel van plan om na deze auto een kleinere auto om te bouwen waar zeer zeker wel deze kleinere banden onder komen.
Afbeelding
Afbeelding VW-4-LIFE
Franx

Bericht door Franx »

Ik werk ook veel met deze wielen en ze zijn eigenlijk overal een beetje te groot voor. Ze geven je model wel een flinke update maar om ze netjes passend te krijgen (en draaibaar) is een crime!

Mooi werk voor je eerste model! Het zijn leuke klussen en je ziet een model groeien naar wat jij ervan wil maken. Leuk gedaan!
tom

Bericht door tom »

Netjes gedaan, mooie kleur. Wielen vind ik ook wat te groot, maar je moet maar net iets vinden wat je aanstaat... wel zonde dat het contourlijntje over de flank op de deur is weggeplamuurd terwijl het op het achterscherm nog wel aanwezig is.
Plaats reactie