Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Nogmaals bedankt voor alle mooie complimenten. Die R32 is bij Qualtiyscales 29.95 een goeie prijs leek me zo. Maar weet iemand wat het model bij de dealer kost??
Ik twijfel nog een beetje tussen de blauwe of de zilvere R32. Ik vind de R32 ook leuk naast mijn RS staan. Ik hoop dat er ook nog een Focus ST en een Astra OPC uitkomen, dat zou hélemaal leuk zijn.
welkom op het forum ,zelfs ik ben klein begonnen in 1988 met 6wagen's van onyx nu zijn het er al meer dan 1600 modellen geworden dus het zal wel los lopen
@Cedrick: Ik twijfel nog een beetje. Maar jouw site vind ik erg mooi maar hij doet erg vaag, de 1:18 is onder constructie en bij de 1:43 modellen krijg ik hele kleine tekentjes en kan ik dus de foto's ook niet zien. Weet iemand waar dit aan ligt, ik wil jij mooie collectie graag zien.
abejacob schreef:@Cedrick: Ik twijfel nog een beetje. Maar jouw site vind ik erg mooi maar hij doet erg vaag, de 1:18 is onder constructie en bij de 1:43 modellen krijg ik hele kleine tekentjes en kan ik dus de foto's ook niet zien. Weet iemand waar dit aan ligt, ik wil jij mooie collectie graag zien.
Abe...
P.S. Wat is je msn?? Of heb je die niet.
Ik weet waaraan dat ligt, ben m'n site volledig onder handen aan het nemen Momenteel trekt het nergens op, 2 verschillende kleuren van achtergrond e.d Maar alles komt in orde, volop aan bezig. Nog ff geduld
Ik zag vandaag de BMW 3-serie E46 Cabrio en Coupe weer en het is toch wel een heel mooi model voor die prijs. Alleen twijfel ik nu tussen de Coupe of Cabrio. Welke zouden jullie doen en waarom??
abejacob schreef:Ik zag vandaag de BMW 3-serie E46 Cabrio en Coupe weer en het is toch wel een heel mooi model voor die prijs. Alleen twijfel ik nu tussen de Coupe of Cabrio. Welke zouden jullie doen en waarom??
Is toch je eigen keuze, kan mij eigenlijk niks schelen wat andere van mijn collectie denken als ik het maar mooi vind (Rico ook denk ik met dat roze geval )
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Omdat het nog lang gaat duren voordat de BMW 7-serie Individual komt heb ik eerst een ander BMW Kyosho model besteld de: BMW 5-serie Touring in het Orientblau. Hij komt eind deze week, en m'n digi. camera ook dus dan komen er hopelijk foto's.
abejacob schreef:Omdat het nog lang gaat duren voordat de BMW 7-serie Individual komt heb ik eerst een ander BMW Kyosho model besteld de: BMW 5-serie Touring in het Orientblau. Hij komt eind deze week, en m'n digi. camera ook dus dan komen er hopelijk foto's.
Abe...
We wachten met smart!! ik wou dat ik zoveel geld had om zoveel mooie modellen te kopen :shifty: