Mercedes C Sportcoupe van Maisto 1:18

Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Gebruikersavatar
sgbuskens
Berichten: 105
Lid geworden op: vr 07 okt 2005 15:41
Locatie: Rijen (NB)
Contacteer:

Bericht door sgbuskens »

zeker gaaf gedaan :!:
ik vin het gaaf hoe je het nummerbord hebt verplaatst en dat mooi hebt afgewerkt! :!:
super :mrgreen: :!:
Afbeelding
Neem ook eens een kijkje op http://www.modelauto-ombouwforum.com
Gebruikersavatar
tom
Berichten: 5619
Lid geworden op: za 24 apr 2004 11:49

Bericht door tom »

Netjes gedaan! Jammer dat de speakers in de hoedenplank niet helemaal op dezelfde afstand van de zijkant zitten.
Gebruikersavatar
TimKaa
Berichten: 43
Lid geworden op: di 29 nov 2005 17:45

Bericht door TimKaa »

Voor de mensen die graag zouden weten hoe ik de speakers heb gemaak, het is zeker niet moeilijk :wink: .

Benodigdheden:

Afbeelding

Ik ben naar een doe-het-zelf winkel geweest en heb daar metalen rondjes gekocht. Die rondjes zien er als volgt uit:

Afbeelding

bovenkant:

Afbeelding

onderkant:

Afbeelding

Ik heb de buitenkant van het metalen rondje gekleurd met alcoholstift. Dan heb ik onder het rondje een roostertje geplaatst.
Het roosterje had ik nog liggen (overschot van een bouwpakket), maar je kan ook een netje nemen om daar de gewenste grote uit te snijden.

En dit is dan het resultaat:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
hanzjepanzje
Berichten: 962
Lid geworden op: zo 08 mei 2005 21:22
Locatie: Emmen

Bericht door hanzjepanzje »

Het gaat erom dat je er zelf blij en tevreden mee bent. Persoonlijk vind ik het nietecht wat. Zowel de gladde voor- en achterbumper, als de stickers, als de velgen. Het is allemaal niet aan mij besteed. Knap gemaakt, maar niets voor mij...
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Plaats reactie